Pravni ochrana telefonniho seznamu

VP vpetr at bigfoot.com
Mon May 31 15:07:48 CEST 1999

Obavam se, ze pravo by v nasich podminkach by nikdo moc neprosadil, uz u nas nekoho odsoudili za "neskodne bitove kradeze"?

Pravdou ale je, ze Seznam uz ma vyhlasene jmeno. Ovsem fultextove veci zvane Kompas bych neco vytkl, scanovala naposled v lednu.

Jinak jsem dnes rano v reprize shledl Nedelni rano s Ivosem, "..mladym ambicioznim bussinesmanem na Internetu" a jsem se bavil:))
Videl jste to nekdo?

VP