Hledam...

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Wed Nov 24 10:17:51 CET 1999

Mno, tak to vezmeme postupne. Nebude to jednoduche, ale budiz.
Rozpakovani .exe souboru? Exe soubory jsou soubory, ktere jsou
spustitelne. Mohou to byt i tzv. samorozbalujici se archivy, ale
rozhodne nemusi. Jestli mas na mysli rozbaleni archivu, potom staci
takovy soubor spustit. Pokud mas ovsem na mysli prevod do zdrojoveho
kodu, tak to bohuzel neni dost dobre mozne. Existuji programy, ktere ti
.exe prevedou do tzv. assembleru, tj. jakehosi mezistupne mezi zdrojovym
kodem, citelnym docela slusne pro cloveka, a strojovym kodem, 'citelnym'
pro pocitace. Pokud te zajima tohle, hledej program, kteremu se rika
disassembler. Upozornuji ovsem, ze naucit se pracovat s necim takovym
neni zadna legrace.

Zdrojove kody hry Wolfenstein se vyskytuji na
http://www.cs.purdue.edu/homes/reimanjw/wolf/, tedy pokud odkazy
nekecaji. Nestahoval jsem to, mam pomalou linku.

Program na skryti IP adresy... co tim myslis? IP adresa se da zjistit
ruznym zpusobem... zalezi na tom, v jakem prostredi ji chces 'skryt'.
Uplne to ovsem dost dobre nejde, protoze bez IP adresy jaksi neni mozne
se pripojit na Internet. Prosim o podrobnejsi informace.

Popis strojoveho kodu a jeste v cestine? OK, ale KTEREHO strojoveho
kodu? Kazdy procesor ma svuj vlastni... RISCove procesory maji strojovy
kod uplne jiny nez procesory od Intelu, intelovske procesory obsahuji
krome dnes jiz temer diluvialni sady instrukci procesoru 8086 vsechny
mozne 'doplnky' a 'vylepseni'.... Jinak pro materialy v cestine na
podobna temata doporucuji navstivit
http://limax.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/

Preji krasny den!

> Ace wrote:
>
> Hledam program na rozPAKovani EXE souboru do podoby zrojoveho kodu.
> ZN. Jakykoli . Dale hledam zdrojove kody do hry Wolfentein3D, program
> na skrytí IP adresy (mojí IP) a stránku nebo soubor s popisem
> strojoveho kodu v cestine.

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz