dotaz

VP vpetr at bigfoot.com
Thu Nov 25 17:20:06 CET 1999

Ne snad nelegalni, ale v rozporu s telefonni vyhlaskou z roku 1.2

Neni v tom problem, vzit databazi a dat ji na web, ja mam jednu velmi neaktualni by bratri z nemecka... Ale je vazne velmi neaktualni, tvrdi (a tvrdi to stale), ze ma 3mil. zaznamu a ve skutecnosti ma 1.5mil v tabulce cele CR a zbytek 1.5mil v tabulkach po jednotlivych UTO (oo: