Hechovi ahoj!

Szczurek Jaroslav szczurek at datasys.cz
Fri Oct 1 08:56:10 CEST 1999

OE 5.0

Takze z menu:
"Nastroje", pak "moznosti", zvolit "odesilani", tlacitko "mezinarodni
nastaveni" a tam zvolit "stredoevropske (ISO)".

No a pak by nemel mit problem ani nonWindows klient, pokud vubec podporuje
cestinu.

Szcz

P.S.Pokud mas anglickyho Outlooka, tak si ten postup musis prelozit, ja ho
tu nemam.

Milan Tomek <m.tomek at worldnet.att.net> píše v diskusním
pøíspìvku:7t1buj$met$1 at bgtnsc02.worldnet.att.net...
> Milý Mílo Kuchto,
> máš pravdu - (Vás nevyjímaje) - nebo já jsem absolutní analfabet co se
týèe nastavování rùzných
> parametrù a tak. Teï tøeba v posledním dotazu pana ing. Reného Daughta
nemám potuchy o èem se
> mluví - tedy píše. Jak bych já  ubohý laik si mohl nastavit nìjaký
ISO-8859-2, jak mi také radí pan
> Šèurek Jaroslav. Mìjte slitování, fachmani, a napište mi jak se to dìlá.
(Ale proboha ne tak, jako v