Serwery newsow w cz. a sk.

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Tue Oct 5 11:20:48 CEST 1999

>On Oct 4, in Subject: Re: Serwery newsow w cz. a sk., Radim Kunz wrote:
>[...]
>
>To asi proto mate jinej jazyk w knihach a jinym mluwite.

????
Cestina je foneticka, jak se to pise, tak se to cte.
Jenom nemame cz,rz,sz, a,e s ocasem, o s carkou, a skrtnute l.
Zato mame hacky a carky, ale ty vymyslel Hus uz v 13. stoleti.
Nepochopil jsem, kdy pisete cz a kdy pisete c s teckou.

>Ja dobre rozumim cesky. Strasnie pisu, a vubec nemluvim ale jde mi
>coraz lepe :)
>
>2. Newsy
>========================================================================

>Skandal!
>
>Ale proc to jde do Ameryki? I gdyby ne bylo spoju od nas do vas to
>prece prez Niemecko by bylo blize...

Protoze nasi i vasi ISP maji nasmlouvanou konektivitu do USA.

> [...]
>
>To asi bude pres ten Polpak Tepsy (porad se mluvi ze budou staviet
>nove magistrale). Mame slabe spoje pres hranice. A je ich malo :(
>
>Ja mam pingy na Europe kolem 450-550 ale mnoho paketu "loss", za to w
>kraju 200-350 ( a bylo i 140) a v dobrych hodinach 90-99% (nechci psat
>100% ;)  ) paketu dobre jde.
>
>Jak to wypada u vas z internetem.

>U nas je nejpopularnejsi pripojeni zdarma do TP SA (telefonni firma).
>Platis jen telefonni poplatky - asi 30 grosu za impuls (3min

U nas pokud se pripojujes po 21. hodine, v sobotu a nedeli, tak
mas hodinu priblizne za 12 Kc  (1.2 zl)

>Ale oni maji velmi stare kable ;))

>Na politickich a nabozenskich skupinach taky? To se neboite ? ;)

Ceho ? A pokud ma nekdo strach, tak si to jmeno vymysli.  :-))

Radim