Serwery newsow w cz. a sk.

Tibor Turcan ttibor at mail.viapvt.sk
Wed Oct 6 06:45:36 CEST 1999

Od: chomik <chemik1 at POLBOX.COM>

Skuste si tu maly testik.
a, Povedzte ze poznate niekoho, kto bol a je slusnym clovekom a pritom bol
aj komunistom.
b, Povedzte ze emigranti vo vecsine odisli zo spekulativnych - ekonomickych
dovodov ako koli politickemu utlaku. (vid. posledne pokusy ciganov zo
slovenska)
c, Povedzte ze nesuhlasite s Rosom Hedvickom, ze komunistov treba vsetkych
bez rozdielu postrielat a potom posypat vapnom.

Napiste to na cs-club.

A potom len sledujte reakcie Rossa. Samozrejme ak to cita a nie debatuje v
Kaliformii s aligatormi.
Ja mu to ale velmi nezazlievam, ved zije za morom a tak mu uz tunajsia
realita sem tam unika. Ak to zacne prehanat tak napisem svoj nazor. On
zvykne zareagovat pouzitim vyberanych nadavok a to je vsetko. Pripadne
presvedci este dalsich zverencov na nejake pisomne prejavy, ale to nikoho
neohrozi. Maximalne tak dost ludi odradi pisat do konferencie a tak su tam
zakratko len rovnako zmyslajuci ludia.

Co sa tyka pouzivania svojho mena, niet dovod ho nepouzivat. To co som
napisal hore je maximum, co sa asi tak da v pripade nesuhlasu s nazorom
ocakavat. Aspon ja o nicom horsiom tu neviem a to som uz na internete tiez
dlhsiu dobu a vo viacerych konferenciach.

        TTibor