Serwery newsow w cz. a sk.

chomik chemik1 at polbox.com
Wed Oct 6 08:51:06 CEST 1999

On Oct 6, in Subject: Re: Serwery newsow w cz. a sk., Tibor Turcan wrote:

> Od: chomik <chemik1 at POLBOX.COM>

> Skuste si tu maly testik.
> a, Povedzte ze poznate niekoho, kto bol a je slusnym clovekom a pritom bol
> aj komunistom.

Znam velmi mnoho takovych lidi. Sice vetsinu ne osobne :)

> b, Povedzte ze emigranti vo vecsine odisli zo spekulativnych - ekonomickych
> dovodov ako koli politickemu utlaku. (vid. posledne pokusy ciganov zo
> slovenska)

To je pravda, moj brat sedi uz mnoho let v Nemecku a mnoho innych lidi
z mojej rodiny a znamych jelo do Nemecka na delsi nebo kratsi pobyt
jen kvuli penezum a dobremu zivotu. Normalni lidi nezajima politika.
To znamena zajima ale na prvnim miste je jeich osobni dobrobyt. Jen
jak nekdo nema sanci na polepseni sveho postaveni tak se z nej dela
zurivy politik.

> c, Povedzte ze nesuhlasite s Rosom Hedvickom, ze komunistov treba vsetkych
> bez rozdielu postrielat a potom posypat vapnom.

Z takovymi tvrzenimi sem nigdy nesuhlasil. Jsou hnusne a nekrestanske.
Takove nazory to mel Hitler a Stalin :((

> Napiste to na cs-club.

Jak zafunguje ten listserwer tak to tam mozna napisu :)

Ale ted uz mne asi Ross tam nezapise ;)

> On zvykne zareagovat pouzitim vyberanych nadavok a to je vsetko.
> Pripadne presvedci este dalsich zverencov na nejake pisomne
> prejavy, ale to nikoho neohrozi. Maximalne tak dost ludi odradi
> pisat do konferencie a tak su tam zakratko len rovnako zmyslajuci
> ludia.

Tak to neni zadna konference ale klub vzajemne adorace ;)

> Co sa tyka pouzivania svojho mena, niet dovod ho nepouzivat. To co som
> napisal hore je maximum, co sa asi tak da v pripade nesuhlasu s nazorom
> ocakavat. Aspon ja o nicom horsiom tu neviem a to som uz na internete tiez
> dlhsiu dobu a vo viacerych konferenciach.

To nikdy si neslysel np. o donaseni do zamiestnani, nebo do uradow,
nebo do prokuratora ?

To muze peknie wyssat krve i kdyz to budou nejake zmyslene blbosti.

hej

chomik

\ \.  ./ /    |  Ej horylko z buraka      |
/  _--_  \    |  robisz z mene duraka...  |
/\      /\    chemik1 at polbox.com on an i686