Centrum.cz

Adam "AmPere" Perutka unistav at ova.pvtnet.cz
Sat Oct 9 14:23:36 CEST 1999

Diky vsem, keteri mi napsali, ze Centrum se jmenuje Centrum. K odpovedi
´Seznam je Seznam´: vzdycky jsem pouzival seznam, ale ted se moje E-mailova
adresa zmenila. Popravde receno, Centrum ma jeste hodne much. Predevsim v
"rozcestnikove" casti ma hrozne malo odkazu. A hledani v obchodech mi nikdy
nic nenaslo. Ale je daleko rychlejsi nez Seznam a myslim, ze pokud se chce
v nastevnosti dostat na jeho uroven musi byt o neco lepsi, proto jsem
presidlil na Centrum. Seznam by uz potreboval zmenu. Fandim Centru a
doufam, ze brzy Seznam predstihne kvalitativne.

PS: Pro tvurce Centra: Vic odkazu; mnohem lepsi hledani, hlavne v
obchodech; zachovat stavajici rychlost; zacit konecne posilat na mail
nejake informace; pokracovat dal v bonusech.

--
 Adam "AmPere" PERUTKA, CZ
 AmPere at centrum.cz
 Tel: CZ +420-645-411570