tonery tiskaren olivetti

Reni Kolb kolb at suas.cz
Wed Oct 13 11:54:46 CEST 1999

zdravim vespolek,

    nevim jestli nejsem off-topic, ale uz jsem nevedel, kam
    jinam se obratit. mam 2 zname, jeden si koupil tiskarnu
    olivetti JP50, druhy JP250. tomu prvnimu toner dosel, tomu
    druhemu tiskarnu prodali s prilozenym tonerem HP DJ s tim,
    ze jsou kompatibilni. nejsou.

    takze bych potreboval zjistit, jestli se v cechach daji nejakym
    zpusobem sehnat (nechat si poslat) tonery do tiskaren OLIVETTI
    vyse zminenych typu. telefon, url, email - cokoliv vitano.

    vite nekdo neco, pliz?

    btw:
    pokud jsem opravdu hodne off-topic, tak tuto zpravu ignorujte
    poslete mi, prosim, soukrome info. diky.

    prijemny den
    rene kolb

| +420 168 645 403
+---