diskusni skupiny

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Fri Oct 22 17:28:27 CEST 1999

At 04:58 PM 10/22/1999 +0200, Lukas Mizoch wrote
>Autor: Ross Hedvicek | Datum: 22 Oct 99, 16:34

>Cekal jsem debily a kreteny, tohle je jeste cajicek.
>PS: Sam provozuji konferenci o sobe, takze nezavidim.

Cs-club neni o mne (a ty to vis).

>PS2: Nehty si striham kazdy treti den, takze si je neokusuji.

Ok.

>PS3: Na zachod nechodim, takze ruce si nemyji.

To je zajimave - potravu prijimas, ovsem odpad nevylucujes? To je neco
noveho ceskeho?

>PS (posledni): Jak se to v CS-KLUBu libi A7DLOUHY at SPSCH-OSTRAVA.CZ?
>Doufam, ze je aktivnim clenem.

Bohuzel se mu tam libi a je aktivni, a protoze CS-CLUB je jedinym opravdu
demokratickym listem (ne jako smajlik), tak ho ani nemuzeme z listu
vyhodit. :-(  Zlatej Mizoch! On je nejaky tvuj kamos?

Rosta