Sluzba MEMOBOX, resp. ST-BOX

Michal Belicek belicek at asset.sk
Thu Sep 2 13:39:12 CEST 1999

"Ing. Vlastimil Zitko" wrote:

> Podle ceniku telekomu je poplatek za memobox vybiran formou poplatku pri
> vkladani(!) i vybirani zpravy, a to sumou 1 impuls/min.
>
> Vlasto

NEVERIM vam nikomu ANI slovo. Zaprve v ceniku mam tu nejlevnejsi
sluzbu a tam jsou vsechny poplatky 0,- a zadruhe jsem se ptal
operatorky a ta mi taky rikala ze se nic neplati. Navic volate 0800,
cili nic neplatite za vyzvedavani.

To vse ^nahore^ plati, kdyz si zpravy vyzvedavate z telefonu, na ktery
mate MEMOBOX poveseny. Kdyz vybirate z jineho telefonu, pak platite
samozrejme normalni telefonni impulsy, jako byste volali kamkoliv
jinam.

Pri vkladani zpravy se sice plati, ale plati to jaksi volajici a to
nas tudiz nezajima ze jo a navic by stejne platil i kdyby volal na
normalni zaznamnik, proste plati normalni hovorne.
--
Michal Belicek
mailto:belicek at asset.sk