Vtipy

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Thu Sep 2 17:06:33 CEST 1999

At 03:49 PM 09/02/1999 +0200, Michal Balaban wrote

>Sama voda. Kolik listu a newsgroups to podle Tebe musi byt?

Nevim. Vic nez 2?

>To je neco jako 'mnozstvi vetsi nez male'?

USENET ma nastaveny default na 40 newsgroups a 1 den. To znamena ze kdyz
postujes nejakou chujovinu do 39 newsgroups najednou - tak to furt jeste
neni spam. Ale to je USENET - v Cesku je to jinak a jak vime poturcenec je
horsi Turka (tak typicke v Cesku)  tak i post do jedne (1) konferenece se
muze stat spamem.

>Nepomahals nahodou sestavovat nas protidrogovy zakon?

Nee :-) ja jsem akorat navrhl novou ceskou ustavu - zverejneno v plnem
zneni na skupine cs-club at blackops.org (uz slysim Haunera jak vriska "spam
spam spam!")

>A neni nahodou ucel smajlika prave debata o tom, jak a jake
>e-maily se maji psat?

Nejsem si jist - radsi bych se zeptal soudruha vedouciho..
Haaaaauuuneeeer!!!  abych nahodou nepreslapl...

>:-)
>Mike

Rosta