OT Re: Vtipy

Mostek Martin pilgrim at mboxzn.cz
Sat Sep 4 18:11:20 CEST 1999

On 2 Sep 99, at 17:06,  Ross Hedvicek <smajlik at cs.felk.cvut.cz> wrote on Re: Vtipy:

> Nee :-) ja jsem akorat navrhl novou ceskou ustavu - zverejneno v plnem
> zneni na skupine cs-club at blackops.org (uz slysim Haunera jak vriska "spam
> spam spam!")

Jo, soudruh svobodnik vzal cesky preklad Ustavy USA a vicemene
pomoci  funkce find/replace + doplneni jim milovaneho dodatku o
eliminaci komancu a STB "vyrobil" tu jedinou moznou, funkci a
spravnou Ustavu CR. Inu serzant, a jsem zase v puvodnim subj.
Doufam, ze to sem ten floridsky frajtr zase nebude posilat. To uz by
bylo mozna za spam oznacit. Pokud uz ma yak nutkavou potrebnu to
nekam povesit, at to pichne nekam na vww.