spam

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Wed Sep 8 19:03:36 CEST 1999

At 04:50 PM 09/08/1999 +0200, Petr Klimovic wrote

>Spamovani je obtezovani nevyzadanou zpravou reklamniho charakteru.
>
>                              *Pizi*  (26 let)

S tim se da celkem souhlasit - ale nemelo by znamenat, ze ta reklama ma byt
"komercni" - tedy za ucelem zisku?

Coz v praxi znamena, ze kdyz tady bude nekdo delat reklamu na propisky s
Klausovym ksichtem, tak se da predpokladat ze je bude prodavat - tedy bude
mit zisk. Kdezto kdyz tady treba ja udelam reklamu na svuj mailing list
CS-CLUB (ano! Prihlaste se poslanim emailu na adresu cs-club at blackops.org)
tak to je sice reklama, ale ja z toho zadny zisk nemam - a navic je to
docela dobrocinna akce, tudiz by to melo byt prijatelne?

Rosta