spam

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Sat Sep 11 06:33:47 CEST 1999

 RH> S tim se da celkem souhlasit - ale nemelo by znamenat, ze ta
 RH> reklama
 RH> ma byt "komercni" - tedy za ucelem zisku? Coz v praxi znamena, ze
 RH> kdyz tady bude nekdo delat reklamu na propisky s Klausovym
 RH> ksichtem,
 RH> tak se da predpokladat ze je bude prodavat - tedy bude mit zisk.
 RH> Kdezto kdyz tady treba ja udelam reklamu na svuj mailing list
 RH> CS-CLUB
 RH> (ano! Prihlaste se poslanim emailu na adresu cs-club at blackops.org)
 RH> tak to je sice reklama, ale ja z toho zadny zisk nemam - a navic
> [...]

Jako vsechno, je to otazka miry. Pokud posles trikrat tydne mail jehoz
jedinym
obsahem bude pozvanka do CSklubu, budu penit a nadavat ti do spammeru.
Pokud
sem-tam pridas do sve zpravy upozorneni na svuj maillist, tak je to ok.
Napriklad Hana Bizek, skoro kazdou svou zpravu konci nejakou narazkou
na kostky
a uz me to zacina srat. U nekterych jejich odpovdi totiz mam pocit, ze
neodpovida kvuli odpovedi, ale proto aby mohla upozornit na kostky.
Takova
odpoved je pak o nicem.

                              *Pizi*  (27 let)

... Pamatuj, ze jsi naprosto jedinecny......jako kdokoli jiny.