Email u SEZNAMu

Michal Belicek belicek at asset.sk
Tue Sep 14 09:30:04 CEST 1999

JoLa wrote:

> No to ja taky ne. Kdyz jsem jim psal, tak se mi omluvili a
> sdelili mi, ze predelavali HW.

> No mne jo, ale jak slibili, tak udelali. Obnovili mi obsah
> schranky ze zalohy. Uz je to OK.
>
>                                             JoLa

Lidi, prejdete na email.cz, uz tam mam schranku rok i s predplacenym
POP3 (coz ma tu vyhodu ze vam chranku nezrusi az vyprsi timeout) a
jeste se mi nestalo, ze by neco nefungovalo, nebo se nedorucilo. Taky
si myslim, ze maji nejrychlejsi odezvy, protoze nejsou tak pretizeni
jako Seznam.
A 15 mega ve schrance taky stoji za pozornost.
btw: nejsem zadny agent emailu.cz, jen jsem spokojeny uzivatel
--
Michal Belicek
mailto:belicek at asset.sk