Email u SEZNAMu

JoLa jo.la at seznam.cz
Wed Sep 15 16:53:07 CEST 1999

Ahoj smajlici

> Lidi, prejdete na email.cz, uz tam mam schranku rok i s predplacenym
> POP3 (coz ma tu vyhodu ze vam chranku nezrusi az vyprsi timeout)

SEZNAM nema timeout. Podle mych informaci se "mrtve" schrany
nerusi.
(Zdroj: CHIP 8/99 str.92) POP3 a mám to ZADARMO! :o) A to,
ze mi smazali
schranku, byl jejich technicky kiks.

> jeste se mi nestalo, ze by neco nefungovalo, nebo se nedorucilo. Taky
> si myslim, ze maji nejrychlejsi odezvy, protoze nejsou tak pretizeni
> jako Seznam.

S tim souhlasim, ale ted uz to beha v pohode. Podle sdeleni
pracovniku
SEZNAMu, v dobe, kdy to delalo neplechu, posilovali servery.

> A 15 mega ve schrance taky stoji za pozornost.

Me zatim 10 mega staci. Kdybych mel kazdy den plnou
schranku, tak se
zblaznim z telefonniho uctu.

> btw: nejsem zadny agent emailu.cz, jen jsem spokojeny uzivatel

Ja taky ne.

                                                        JoLa