Email u SEZNAMu

JoLa jo.la at seznam.cz
Wed Sep 15 18:33:41 CEST 1999

> Posilovali servery... Hm. Je fakt ze to zni lepe nez "totalne nam
> klekl system a zalohy se nepodarilo obnovit"... :)

Tak to zase prr. MUJ e-mail obnovili. Verte mi, ze nekecam.

No, ale na druhou stranu, jsem od vcerjsiho odpoledne az do dnesniho
odpoledne cca 17:00 hod. nemohl odesilat postu. SMTP server nejak
nefungoval. Kdyz jsem jim tam volal, tak mi bylo zdeleno, ze se server
zahltil nejakym spamem. Co je na tom pravdy, nevim.

                                            JoLa