Email u SEZNAMu

VP vpetr at bigfoot.com
Thu Sep 16 03:07:29 CEST 1999

> Lidi, prejdete na email.cz, uz tam mam schranku rok i s predplacenym
> POP3 (coz ma tu vyhodu ze vam chranku nezrusi az vyprsi timeout)

SEZNAM nema timeout. Podle mych informaci se "mrtve" schrany
nerusi.
(Zdroj: CHIP 8/99 str.92) POP3 a mám to ZADARMO! :o) A to,
ze mi smazali

    Spatna informace nebo vedoma lez Seznamu? Mailboxy se proste ztraceji. A zadnou kopii jim posilat nehodlam, neb vetsinou neodpovidaji.

SEZNAMu, v dobe, kdy to delalo neplechu, posilovali servery.

    Takoveto veci se delaji vetsinou o vikendu v noci. Co by se stalo, kdyby TV stanice stopla vysilani s tim, ze jim jsou technici upgradovat kameru? :--)

> btw: nejsem zadny agent emailu.cz, jen jsem spokojeny uzivatel

Ja take ne.

    Ja take nejsem agent :)))