Email u SEZNAMu

Paja dev.null.4711 at seznam.cz
Thu Sep 16 11:15:27 CEST 1999

Ahoj paragrafe (aha)

jsem si 100% jist, ze pomlouvany subjekt se to dozvi (aha, nechces
tam zavolat?), navic to pomlovanemu subjektu muze byt uplne jedno,
kdyz pridava link do baze tri nedele, pripadne vubec (muj pripad),
tak ho urcite takova kritika neboli, u moji malickosti muze takovej
smejd pomlouvat kdokoliv.

Nikdy jsem nemel problemy s jejich mailem (viz moje adresa), ale
pokud je nekdo ma, nevidim duvod proc to nerict ostatnim (i bez
vedomi pomlouvaneho, pokud se ovsem da mluvit o pomluve...)

Ty PRAVNIKU, ten paragraf na nej neplati, protoze prohlaseni ucinil
jako soukroma osoba. Nez zacnes tasit paragrafy a rejpat, tak si je
aspon precti :(((((
  * prohlaseni bylo ucineno soukromou osobou, nikoliv spolecnosti
    Redigy.
  * v prohlaseni se konstatovala objektivne dolozitelna udalost
z cehoz vyplyva, ze bys jako pravnik byl uplne na prd...

BJ, jestli se omluvis, jsi mekota ;), bylo to uplne normalni
konstatovani udalosti, ktera se stala, pokud si nepujde delat
legraci ani na Internetu (a zejmena ve vazne a vazene konferenci
smajlik, jejiz nazev napovida, ze jakekoliv vtipky jsou zakazane),
tak snad zacnu verit Rossovi...

Tento mail je pomerne seriozni, protoze:
  * aha dostane kopii (jako pomlouvany subjekt)
  * neposkytuju info a zdrojem mych nazoru je moje hlava (kterou timto
    oficialne uvadim jako zdroj)

Paja
4711 at seznam.cz