Email u SEZNAMu

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Mon Sep 20 17:23:54 CEST 1999

On Mon, 20 Sep 1999, Paja wrote:

> Takze ja nemuzu rict, ze si kamos koupil plesnivej jogurt z Trojske
> mlekarny jenom proto, ze mi jina mlekarna patri? Adame to je cenzura
> a totalita, s tim pockej po volbach az na tebe bude shlizet grebenickuv
> hnusnej ksicht z televize a rikat nam vsem co muzem a nemuzem.

Pajo, obavam se, ze nechapes smysl tohoto paragrafu. Co by bylo pro tebe
jako majitele mlekarny lehci, nez vydat tiskove prohlaseni, ze tvuj
kamarad zakoupil jogurt te a te znacky a to nestesti: byl plesnivy.

Tve konkurenci to poskodi povest at uz je to pravda ci ne, tezko napriklad
vysvetli svym zakaznikum, ze prodejce ho nechal mesic lezet ve skladu na
slunicku po te, co on mu onen jogurt dodal v radne dobe a okay.

Tvuj teoreticky kamarad poskozeny koupi zkazeneho jogurtu ma moznost jej
reklamovat, pokud by mu nebylo vyhoveno, muze se obratit myslim na Ceskou
obchodni inspekci ci na soud.

K cenzure a totalite - pletes se, jsou to jen takove berlicky, jak udrzet
korektni prostredi pro podnikani.

A Grebenicka nevytahuj, to bychom uz otazky korektnosti podnikani
neresili, protoze by nebylo ani podnikani.

Pajo, jedna pratelska rada na zaver: zkus se koukat na veci z vice stran,
zjistis, ze z jineho uhlu muze vypadat stejna zalezitost ruzne.

                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ http://postcard.cz - http://alenka.cz ]=-