Revizni zkousky na VN

Jan Kremer kremer at volny.cz
Tue Sep 21 07:50:30 CEST 1999

Omlouvam se za neodbornost dotazu, ale jsem mimo obor a mam to
pouze zjistit svym sefum. Takze jak jsem koupil, tak prodavam :

1. Potreboval bych zjistit jak to je s platnosti zkousek reviznich techniku na VN.
Konkretne, zda IPB uznavaji navzajem sve zkousky, tj. udelam zkousky
a mam osvedceni od IPB v SM kraji a budu delat revize v JC kraji. Uznaji
mi to mistni IPB nebo budou trvat na svem prezkouseni ?

2. Nevite kde by ted na podzim probihalo nejake pripravne skoleni
pro zkousky na revizaka na VN do 22kV, popr. s moznosti hned
se ke zkousce prihlasit a absolvovat ji ??

Dik za jakekoliv info

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz
(MIME 8859-2, Quoted printable,  ISO nebo Windows)