v akci

Ve firmě Hewlett-Packard 1000 inženýrů technické podpory po celém světě nalézá nejaktuálnější informace díky WAN založené na TOPICu. Dokumentace je uložena ve více kolekcích, které jsou neustále aktualizovány. Řešení, které zlepšuje přístup ke zdrojům, zvyšuje výkon a udržuje administrativní náklady na minimu.

V Telecom New Zealand mohou zaměstnanci z celé organizace získávat poslední poznatky o konkurenci, informace o normách ISO a dokumenty z podnikové knihovny. Více jak 12 000 zaměstnanců může sdílet znalost a přístup k vysoce dynamickým informacím.

V jistém bankovním domě finanční analytici pomocí TOPICu nalézají užitečné informace o vlastnostech a charakteristikách klientů. Ze skrytých souvislostí nalezených pomocí klientských "topiků" mohou lépe posoudit klientovu solidnost. Stejná báze znalostí slouží i ostatním oddělením jako plnohodnotná a dosažitelná informační podpora jejich práce pro jednotlivé zákazníky.


Tovek Tools slouží...

Ve vzrůstajícím počtu dokumentů na jeho PC se už bylo velmi těžké orientovat i přes důsledné dodržování struktury názvů souborů a jejich umístění. Když potřeboval nalézt konkrétní dokument, na jehož jméno si nepamatoval a ani nevěděl ve kterém editoru ho vytvořil, většinou to trvalo několik nekonečných minut...
Tovek Tools a jejich Agent mu jeho problém s úspěchem vyřešily. Nalezl svůj dokument během několika zlomků vteřiny a kromě něj našel i jiné důležité dokumenty, o jejichž existenci neměl ani ponětí, ale které o stejném problému vypracoval jeho kolega.

Dnes jediné, co ještě hledá, je pouze ikonka Tovek Agenta...


Sherlock zpřístupňuje informace

Firma pana Procházky se připojila k Internetu teprve v nedávné době, ale on již zjistil, jaké to mělo pro něj výhody. Začal používat elektronickou poštu pro firemní korespondenci a také občas využil přehlednosti a přístupnosti World Wide Web serverů. Prohlédl si několik zajímavých stránek svých obchodních partnerů i konkurentů a narazil též na databáze s elektronickými novinami u jednotlivých redakcí. To se mu velmi zamlouvalo, protože často potřeboval nalézt nějaký článek, který četl v novinách a vzpomněl si na něj. Zde se mu naskýtala příležitost, mít k němu přístup. Mrzelo ho však, že na hledání konkrétní informace potřebuje spoustu času a mnohdy ji ani nenajde. Uvědomoval si také, že používáním této služby dramaticky narostou poplatky za dobu strávenou na Internetu a není proto efektivní. Na druhou stranu se mu zamlouvala její jednoduchost a názornost. Hledal proto nástroj, který by mu zpřístupnil bohatství informací v databázích elektronických novin, a to efektivně.

Nalezl ho v Sherlockovi, informačním agentovi, který pro něj dokázal shromažďovat právě ty informace, které byly v dané chvíli důležité. A to dokonce z několika zdrojů najednou. Dostane na stůl seznam vybraných článků z více periodik o tématech, která ho právě zajímají. Dozví se rychle a přesně odpověď na svůj dotaz, a to v kontextu, a z mnoha stran, což je pro utvoření celkového pohledu na věc nezbytné.
Nyní pracuje Sherlock pro firmu pana Procházky každý den. On si ráno přečte u šálku kávy čerstvé zprávy z tisku, v průběhu dne se zeptá na pár maličkostí ze zpravodajství ČTK a jistého článku z Computerworldu a večer projede poslední kursy akcií na pražské burze.
Důležitá data si zkopíruje do firemní informační databáze, kterou mu již spravují další produkty od firmy TOVEK.