Zákazník: nepřihlášen | ||||
Na všechno sleva 20 % a větší. Knihy, hudební CD, MP3, video, počítačové hry a software. |
Do-It-Yourself Advertising and Promotion; How to Produce Great Ads, Brochures, Catalogs, Direct Mail Autor: Hahn, Fred E. |
Běžně expedujeme: do sedmi týdnů | ||
Doporučená cena: | ||
Naše cena: 734,20 Kč s DPH (sleva 20 % - ušetříte 183,50Kč) | ||
Vydavatelství: Wiley | ||
Formát: Neuveden | ||
Počet stran: 320 | ||
Vazba: brožovaná | ||
Jazyk: Angličtina | ||
Datum vydání: 1. 5. 1997 | ||
ISBN: 0471154431 | ||
Jako příloha: nic | ||
Create Madison Avenue ads on a Main Street budget Do-It-Yourself Advertising tells you how to create high-impact advertising on a limited budget. It offers practical, tested techniques and hard-earned insights into every major form of advertising, from newspaper and magazine ads, flyers, and brochures to direct mail, radio, catalogs, and publicity. This new edition also covers Internet advertising and new desktop publishing techniques.
| |
© 1999 Computer Press. |