Kapelník horské vojenské hudby El Bulva-Osten (Pichlavé Oko), pod nímz Cimrman krátce slouzil jako bubeník. Do deníku si o nìm poznamenal, ze udával nejen tempo, ale i muzikanty.
Inzenýøi Stárek a Mikota, kteøí slíbili Cimrmanovi pomoc pøi vykolíkování trasy Panamského prùplavu, pøed Bartoòovou útulnou v Pekle.
Kdyz bylo Cimrmanovi znemoznìno autorství projektu Panamského prùplavu, zùèastnil se stavby jako fotograf. Jeho snímek zachycuje turecké kopáèe pøi oslavì státního svátku pøed nevìstincem "Úleva".
Zopakovat úspìch s zivými slony se nepodaøilo v Londýnì. Beensovo komorní divadlo nemìlo vchod, jímz by prosli.
Pro africké turné pøipsal Cimrman k opeøe "Úspìch èeského inzenýry v Indii" zavìreènou scénu, v nízý se objevila nová postava, manzelka inzenýra Vaòka Anna, s pùsobivou árií "Èeské pivo voní, cítí to i sloni".
Zákovský orchestr Kreibichovy hudební skoly ve Vídni. Zcela vpravo dcera Rosy Kreibichové Elsa, která pøi svém prvním veøejném koncertì zaujala hrabìte Felixe z Traunu do té míry, ze ji pojal za manzelku a houslovou hru jí zakázal.
© Copyright - photos: Pavla Otáhalová, 1992