HOME

 

Vaše nejčastější otázky

1/ Jaké jsou ceny mobilních telefonů nabízených v prodejní síti spol. EuroTel?

2/ Jaké jsou ceny za volání (a další služby) účtované společností EuroTel?

3/ Jaké je současné pokrytí signálem pro EuroTel GSM Global?

4/ Jaké je současné pokrytí signálem pro TIP (NMT)?

5/ Jaké území (kolik procent obyvatelstva) hodlá v budoucnu společnost EuroTel pokrýt a kdy to bude?

6/ Kolik mám na SIM kartě jednotek?

7/ Je možné zakoupit mobilní telefon pro používání sítě EuroTel GSM Global v zahraničí a používat v něm SIM kartu společnosti EuroTel?

8/ Vykupujete staré, používané telefony?

9/ Nabízí EuroTel možnost výměny přístroje TIP za přístroj EuroTel GSM Global?

10/ Je možné nějakým způsobem používat TIP přístroje v síti Eurotel GSM Global (úprava, apod.)?

11/ Kde se dozvím telefonní čísla jiného uživatele mobilního telefonu společnosti EuroTel?

12/ Jak dlouho bude ještě v provozu síť TIP?

13/ Ve kterých státech mohu volat mimo území České republiky?

14/ Co mám dělat, když mi byla odcizena má SIM karta?

15/ Je možné zneužití mobilních telefonů?

16/ Jaké telefony fungují se službou GO?

17/ Je možné se pomocí mobilního telefonu připojit k Internetu ?

18/ Jakým způsobem lze uskutečnit datové a faxové přenosy v síti GSM Global?

19/ Co je to DUO karta?

20/ Jaké výhody má nová služba TIP?

21/ Je vždy nutno provádět změnu služeb písemně?

22/ Co znamená splatnost faktury?

23/ Pokud mi nepřijde faktura, co mám udělat?

24/ Jak se dají faktury zaplatit?

25/ Proč mi neposíláte k faktuře výpis hovorů?

26/ Nenalezli jste zde odpověď na Vaši otázku?







Copyright EuroTel Praha spol. s r.o.