1/
Jaké jsou ceny mobilních telefonů nabízených v prodejní síti spol. EuroTel?
2/
Jaké jsou ceny za volání (a další služby) účtované společností EuroTel?
3/
Jaké je současné pokrytí signálem pro EuroTel GSM Global?
4/
Jaké je současné pokrytí signálem pro TIP (NMT)?
5/
Jaké území (kolik procent obyvatelstva) hodlá v budoucnu společnost EuroTel pokrýt a kdy to bude?
6/
Kolik mám na SIM kartě jednotek?
7/
Je možné zakoupit mobilní telefon pro používání sítě EuroTel GSM Global v zahraničí a používat v něm SIM kartu společnosti EuroTel?
8/
Vykupujete staré, používané telefony?
9/
Nabízí EuroTel možnost výměny přístroje TIP za přístroj EuroTel GSM Global?
10/
Je možné nějakým způsobem používat TIP přístroje v síti Eurotel GSM Global (úprava, apod.)?
11/
Kde se dozvím telefonní čísla jiného uživatele mobilního telefonu společnosti EuroTel?
12/
Jak dlouho bude ještě v provozu síť TIP?
13/
Ve kterých státech mohu volat mimo území České republiky?
14/
Co mám dělat, když mi byla odcizena má SIM karta?
15/
Je možné zneužití mobilních telefonů?
16/
Jaké telefony fungují se službou GO?
17/
Je možné se pomocí mobilního telefonu připojit k Internetu ?
18/
Jakým způsobem lze uskutečnit datové a faxové přenosy v síti GSM Global?
19/
Co je to DUO karta?
20/
Jaké výhody má nová služba TIP?
21/
Je vždy nutno provádět změnu služeb písemně?
22/
Co znamená splatnost faktury?
23/
Pokud mi nepřijde faktura, co mám udělat?
24/
Jak se dají faktury zaplatit?
25/
Proč mi neposíláte k faktuře výpis hovorů?
26/
Nenalezli jste zde odpověď na Vaši otázku?