HOME
logo EuroTel

 

 

 

 

VY SE PTATE

PRACOVNÍCI ODDĚLENÍ PÉČE O ZÁKAZNÍKY ODPOVÍDAJÍ



PRACOVNICE


Pokud ze svého mobilního telefonu vytočíte *11, pak zajisté z důvodu, že máte nějaký problém, a nebo potřebujete rychlou a odbornou pomoc či radu. A děláte dobře, neboť právě na tomto čísle je 24 hodin denně 7 dní v týdnu připraven tým speciálně vyškolených pracovníků ochotných vám být ihned k dispozici.

Vzhledem k tomu, že některé dotazy, se kterými se na tyto pracovníky obracíte, se velmi často opakují, dovolujeme si vás s nimi a s odpověďmi na ně seznámit i touto cestou. Doufáme, že tak ještě více přispějeme k vaší lepší orientaci ve službách společnosti EuroTel.

1. Záznamová schránka
Jak si záznamovou schránku aktivovat? Jaký je bezpečnostní kód do záznamové schránky při prvním kontaktu? Jak si nastavit přesměrování do záznamové schránky? Co dělat, když zapomenu svůj bezpečnostní kód do záznamové schránky?
- Všichni noví zákazníci společnosti EuroTel Praha mají automaticky přidělenu záznamovou schránku typu PRAKTIK. To znamená, že nový zákazník nemusí žádat o aktivaci záznamové schránky.
- Přednastavený bezpečnostní kód je 9999 (doporučujeme jej co nejrychleji změnit).
- Aby příchozí hovory byly přesměrovány do záznamové schránky a volající tak mohl zanechat vzkaz ve schránce, je nutné si v menu telefonu nastavit přesměrování hovorů (buď přesměrování všech příchozích hovorů = okamžité přesměrování, nebo lze nastavit přesměrování hovorů za určitých podmínek = podmíněné přesměrování). Současně je nutno zvolit číslo, kam budou hovory přesměrovány, které je v případě záznamové schránky +420 602 999 999.
- Pokud si změníte svůj bezpečnostní kód do záznamové schránky a tento nový kód zapomenete, nic závažného se neděje. Stačí zavolat *11, kde naši pracovníci ověří telefonní číslo a identifikační číslo a změní vám bezpečnostní kód na 123. Případné uložené zprávy zůstanou i po této změně bezpečnostního kódu ve vaší schránce zachovány.

(Všechny další potřebné informace naleznete v Návodu na používání Záznamové služby.)

2. Identifikační číslo
Co to je identifikační číslo? Kde najdu identifikační číslo? Jaké změny mohu provádět přes identifikační číslo?
- Identifikační číslo je tajné číslo, které je z důvodu ochrany sděleno doporučeným dopisem vždy účastníkovi, který uzavřel Smlouvu o poskytování služeb se společností EuroTel Praha. Identifikační číslo je používáno pro identifikaci zákazníka EuroTelu při kontaktu s Oddělením péče o zákazníky (např. při provádění změn nebo při podávání informací týkajících se daného telefonního čísla).
- Pomocí identifikačního čísla lze provádět změny přes Hlasový informační systém nebo při hovoru s operátorem Oddělení péče o zákazníky.
- Změny prováděné přes Hlasový informační systém (volání na *11 nebo 0800 1 80011) a číselné sekvence pro zapojení dané služby (česká sekvence)
- dočasné odpojení pro krádež (1-2-1-1-1)
- dočasné odpojení na prázdniny (1-2-1-1-2)
- znovuzapojení po prázdninách (1-2-1-1-3)
- zapojení služby Textové zprávy (1-2-1-2-1)
- zapojení služby Pravidelný podrobný účet (1-2-1-2-2)
- zapojení služby Nezobrazení čísla volanému (1-2-1-2-3)
- zapojení služby Signalizace příchozího hovoru (1-2-1-2-4)
- zapojení služby Mezinárodní roaming (1-2-1-2-5)
- změna programu služeb pro GSM zákazníky (1-2-1-3-nabídka GSM)
- změna programu služeb pro T!P zákazníky (1-2-1-3-nabídka T!P)   
- Změn, které lze provést v rámci užívaných služeb, nebo informací, které lze na základě identifikačního čísla získat při hovoru s našimi operátory, je dnes již několik desítek. Proto doporučujeme vždy kontaktovat Oddělení péče o zákazníky, tel. *11 z mobilního telefonu, kde vám po ověření identifikačního čísla zajistí provedení změny okamžitě po telefonu.

3. Textová služba
Jak si textovou službu aktivovat? Jak nastavit číslo SMS centra?
- Každý zákazník sítě GSM má automaticky aktivovánu službu Příjem textových zpráv, a to znamená, že každý zákazník může na svém přístroji přijímat textové zprávy.
- Pro možnost odesílání textových zpráv je nutné aktivovat službu Textové zprávy, a to buď prostřednictvím Hlasového informačního systému (viz otázka č. 2 - Změny prováděné přes Hlasový informační systém), nebo prostřednictvím telefonického hovoru s pracovníkem Oddělení péče o zákazníky, příp. prostřednictvím písemné žádosti zaslané na faxové číslo 02/6701 6733 nebo na adresu EuroTel Praha, spol. s r. o., Sokolovská 855/225, 190 00 Praha 9.
- Jakmile máte aktivovánu službu Textové zprávy, je nutné v nastavení přístroje GSM uložit číslo Střediska textových zpráv ve tvaru : +420 602 909 909 (pojem Středisko textových zpráv může být v každém přístroji pod jiným názvem, např. Centrum zpráv, Message Centre Number, Service Centre).

(Všechny další potřebné informace naleznete v Návodu pro Textovou službu, GSM InfoText a SMS Plus.)

V případě dalších dotazů se neváhejte obrátit na pracovníky Oddělení péče o zákazníky, kteří jsou vám k dispozici

7 dní v týdnu 24 hodin denně
na telefonních číslech
*11 (z mobilního telefonu) nebo 0800 1 80011.
Volání těchto čísel je na území ČR zdarma.

EuroTel Praha, spol. s r. o.
Oddělení péče o zákazníky
Sokolovská 855/225, P. O. Box 49
190 00 Praha 9
fax : 02/6701 6733

nebo na internetové adrese www.eurotel.cz






Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.