První změnou, která by k tomu měla přispět, je
rozšíření pracovní doby oddělení služeb zákazníkům. S počátkem roku 1997
zahájilo naše oddělení nepřetržitý provoz. Nyní nás tedy můžete kontaktovat v jakoukoli denní či noční hodinu na
vám již dobře známém telefonním čísle 02/67016701 nebo *11 z mobilního telefonu.
Naši pracovníci jsou připraveni podat vám informace ohledně mobilního telefonu, o
poskytovaných službách nebo účtu za hovorné. Doufáme, že tuto změnu přijmete
jako další příspěvek ke zvýšení vaší spokojenosti.
Od podzimních měsíců roku 1996 nabízí společnost
EuroTel Praha cenově zvýhodněné mobilní telefony v systému NMT Classic a GSM Global.
Tato nabídka se setkala s nečekaně velkou odezvou. Mnoho z vás, nových zákazníků
naší společnosti, využilo této příležitosti, a právě proto bychom vás chtěli
informovat o provozu cenově zvýhodněných telefonů.
Podmínky pro účast na této akci jsou stanoveny v
Dodatku k Žádosti, který je součástí Žádosti o poskytování telekomunikačních
služeb veřejné radiotelefonní sítě EuroTel. V článku II. citovaného Dodatku je
určena délka platnosti Dodatku - 18 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy. V Dodatku
se zavazujete, že během této doby nebudete žádat o přerušení poskytování služeb
z důvodů vzniklých na vaší straně ani tuto Smlouvu nevypovíte.
Chtěli bychom vás upozornit, že výpovědí Smlouvy se
rozumí i “převzetí čísla”. Jedná se o stav, kdy se majitelem vašeho telefonu
má stát jiná právnická či fyzická osoba. Do těchto případů patří i žádost o
doplnění IČO a DIČ k údajům o fyzické osobě uvedené na Žádosti o poskytování
služeb.
Dojde-li k odcizení SIM karty, můžete písemně
požádat o přerušení poskytování služeb, je však nutné doložit kopii oznámení
o krádeži potvrzenou Policií ČR bez zbytečného odkladu. Pokud v případě krádeže
SIM karty do 14 dnů od zjištění odcizení požádáte o její výměnu v kterémkoli
našem prodejním místě, získáte za poplatek dle Ceníku služeb novou SIM kartu a
nedojde k porušení podmínek Dodatku k Žádosti.
Jestliže se rozhodnete dočasně přerušit využívání
služeb, vypovědět Smlouvu a nebo pokud nepožádáte o výměnu SIM karty v případě
její krádeže, ztrácíte podmínečné cenové zvýhodnění. V takovém případě
vám vystavíme a zašleme účet na částku, která představuje rozdíl mezi plnou
kupní cenou mobilního telefonu a zvýhodněnou kupní cenou. Rozdílová částka je
uvedena v článku III. Dodatku k Žádosti.
Další změny, např. změny programu služeb, změny
adresy, zapojení volitelných služeb apod., nejsou Dodatkem k Žádosti omezeny a jsou
poskytovány ve stejném rozsahu všem našim zákazníkům. Další případné dotazy
vám rádi zodpovíme. |