home
logo EuroTel

 

 

 

 

NOVINKY Z ODDĚLENÍ SLUŽEB ZÁKAZNÍKŮM

Vážení zákazníci,

dovolte, abychom vám jménem všech pracovníků oddělení služeb zákazníkům popřáli mnoho úspěchů v novém roce a zároveň vám poděkovali za přízeň, kterou jste nám v roce 1996 projevili. Uvědomujeme si, že jsme v druhé polovině loňského roku ne vždy splnili vaše očekávání. Velký zájem o služby GSM Global způsobil, že jste museli prokázat značnou trpělivost a toleranci jak k času aktivace, tak i k době čekání na spojení s operátory našeho informačního centra. Chtěli bychom vás ujistit, že se v letošním roce budeme snažit zajistit služby na co nejvyšší úrovni vedoucí k vaší plné spokojenosti.
Manažer

 

První změnou, která by k tomu měla přispět, je rozšíření pracovní doby oddělení služeb zákazníkům. S počátkem roku 1997 zahájilo naše oddělení nepřetržitý provoz. Nyní nás tedy můžete kontaktovat v jakoukoli denní či noční hodinu na vám již dobře známém telefonním čísle 02/67016701 nebo *11 z mobilního telefonu. Naši pracovníci jsou připraveni podat vám informace ohledně mobilního telefonu, o poskytovaných službách nebo účtu za hovorné. Doufáme, že tuto změnu přijmete jako další příspěvek ke zvýšení vaší spokojenosti.

Od podzimních měsíců roku 1996 nabízí společnost EuroTel Praha cenově zvýhodněné mobilní telefony v systému NMT Classic a GSM Global. Tato nabídka se setkala s nečekaně velkou odezvou. Mnoho z vás, nových zákazníků naší společnosti, využilo této příležitosti, a právě proto bychom vás chtěli informovat o provozu cenově zvýhodněných telefonů.

Podmínky pro účast na této akci jsou stanoveny v Dodatku k Žádosti, který je součástí Žádosti o poskytování telekomunikačních služeb veřejné radiotelefonní sítě EuroTel. V článku II. citovaného Dodatku je určena délka platnosti Dodatku - 18 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy. V Dodatku se zavazujete, že během této doby nebudete žádat o přerušení poskytování služeb z důvodů vzniklých na vaší straně ani tuto Smlouvu nevypovíte.

Chtěli bychom vás upozornit, že výpovědí Smlouvy se rozumí i “převzetí čísla”. Jedná se o stav, kdy se majitelem vašeho telefonu má stát jiná právnická či fyzická osoba. Do těchto případů patří i žádost o doplnění IČO a DIČ k údajům o fyzické osobě uvedené na Žádosti o poskytování služeb.

Dojde-li k odcizení SIM karty, můžete písemně požádat o přerušení poskytování služeb, je však nutné doložit kopii oznámení o krádeži potvrzenou Policií ČR bez zbytečného odkladu. Pokud v případě krádeže SIM karty do 14 dnů od zjištění odcizení požádáte o její výměnu v kterémkoli našem prodejním místě, získáte za poplatek dle Ceníku služeb novou SIM kartu a nedojde k porušení podmínek Dodatku k Žádosti.

Jestliže se rozhodnete dočasně přerušit využívání služeb, vypovědět Smlouvu a nebo pokud nepožádáte o výměnu SIM karty v případě její krádeže, ztrácíte podmínečné cenové zvýhodnění. V takovém případě vám vystavíme a zašleme účet na částku, která představuje rozdíl mezi plnou kupní cenou mobilního telefonu a zvýhodněnou kupní cenou. Rozdílová částka je uvedena v článku III. Dodatku k Žádosti.

Další změny, např. změny programu služeb, změny adresy, zapojení volitelných služeb apod., nejsou Dodatkem k Žádosti omezeny a jsou poskytovány ve stejném rozsahu všem našim zákazníkům. Další případné dotazy vám rádi zodpovíme.







Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.