Vážení zákazníci,
i když jaro už, zdá se, klepe na dveře a zima se definitivně vytrácí, nad
stránkami našeho Magazínu se setkáváme v tomto roce poprvé. I proto nás velmi
těší, že vás nyní můžeme seznámit s řadou příznivých zpráv o tom, co nového
jsme pro vás připravili a co dalšího chystáme. Dříve, než začnete Magazínem
listovat, dovolte několik vět o tom, co vás jako naše zákazníky může zajímat
nejvíce. |
|
Pokrytí jak území tak populace
České republiky signálem systémů NMT i GSM zůstává nadále neocenitelnou výhodou,
kterou jako zákazníci společnosti EuroTel disponujete. Tento fakt potvrzuje 96%
pokrytí území (98 % populace) systému NMT a 66% pokrytí území (76 % populace)
systému GSM.V současné době se zaměřujeme nejen na rozšiřování plošného
pokrytí, ale snažíme se zkvalitňovat tzv. “vnitřní pokrytí”, to znamená,
abyste byli se svým telefonem ve spojení i při pohybu ve velkých budovách,
kancelářských komplexech, obchodních střediscích a podobně. Značné úsilí i
prostředky vynakládáme na zvyšování kapacity naší sítě v některých extrémě
zatížených oblastech. Ze služeb, které jsme pro
vás v posledních týdnech připravili, vřele doporučujeme využít možnost nové
efektivní platby vašich účtů - Inkaso z účtu. Touto službou nejen ušetříte
svůj drahocenný čas, ale podstatně zjednodušíte proces vlastní platby. Pro
moravské zákazníky systému NMT jsme připravili regionální specialitu - nový
výhodný program služeb Region, díky němuž můžete ušetřit značnou část svých
výdajů za mobilní telefon. Jestliže se tato novinka osvědčí, jsme připraveni na
její další rozšíření v ostatních oblastech České republiky.
Protože bychom na tomto místě neradi odkryli všechny
služby společnosti EuroTel Praha chystané na tento rok a připravili vás tak o řadu
příjemných překvapení, uvádíme pouze malou část z nich. Služba GSM InfoText,
kterou můžete využívat od počátku dubna tohoto roku, jistě zaujme svou jedinečnou
možností přijímat na váš přístroj systému GSM informace o aktuální dopravní
situaci, předpovědi počasí nebo například devizových kurzech. Mezi nejžhavější
novinky bude určitě patřit možnost přímého připojení na Internet přes váš
mobilní telefon. Tato služba přinese na rozdíl od dnešní možnosti dial-up
připojení - přenos probíhá navíc přes pevnou telefonní síť - možnost přímého
spojení vašeho mobilního telefonu se sítí daného poskytovatele služeb Internetu.
Vy, kteří používáte větší množství linek EuroTelu
a patříte tak k našim velkým zákazníkům, budete již brzy moci využívat některé
speciální služby, vycházející z vašich individuálních komunikačních potřeb a
požadavků.
Když už padla zmínka o komunikaci, rádi bychom
vám poděkovali za veškeré vaše připomínky a dotazy, s nimiž se na nás obracíte,
protože právě to je jeden z možných způsobů jak být s vámi, našimi klienty, v
kontaktu a dozvědět se více o problémech, na něž při využívání mobilních
telefonů a služeb narážíte. Jedním z důkazů, že tyto připomínky nezůstávají
bez povšimnutí, je například fakt, že naše Oddělení služeb zákazníkům přešlo
počátkem tohoto roku na nepřetržitý provoz. Zákaznický servis tedy můžete
kontaktovat plných 24 hodin denně, 7 dní v týdnů, 365 dní v roce!
Závěrem bychom vás rádi ujistili, že si velice
vážíme toho, že jste zákazníky společnosti EuroTel Praha, a že učiníme v
budoucnu vše pro to, abychom vám zajistili stále se zvyšující úroveň našich
služeb.
Příjemné čtení, hodně zdraví, úspěchů a
spokojenosti vám jménem celé společnosti přeje
Jamie Macdonald
výkonný ředitel pro prodej a marketing
|