|
Jednou z velkých předností společnosti EuroTel před
konkurencí je výrazně vyšší pokrytí území signálem GSM. V současné době síť
EuroTel GSM Global pokrývá 68 % území České republiky (79 % populace) a 34 zemí na
čtyřech kontinentech, kde má společnost EuroTel roamingové partnery.Pro tuto
konkurenční výhodu jsme se rozhodli vytvořit reklamní kampaň, která by na kvalitu
našeho pokrytí upozornila. Průvodním sloganem celé kampaně v různých druzích
médií je “Více pokrytí na více místech” a nyní ji tvoří čtyři motivy,
nesoucí symboly jak národního, tak mezinárodního pokrytí. Jsou to vlajka,
tetování, dívka v kroji a dívka v orientálním obleku. Pro televizní vysílání byl
natočen reklamní spot, který humornou formou ukazuje jeden ze způsobů využití
mobilního spojení v zahraničí.
Kampaň na pokrytí můžete tedy vidět v televizi, tisku a na billboardech. Jako
doplňkové médium využíváme zdarma rozdávané pohledy firmy Bumerang, které
naleznete ve vybraných restauracích nebo značkových prodejnách společnosti EuroTel
po celé republice. Přímo v obchodech jsou pak vystaveny různé propagační
materiályse stejnými visuály - plakáty, houpače, samolepky apod. |
|
|
|