home
logo EuroTel

 

 

 

 

KONVERZANT

Víme, jak jsou včasné a úplné informace důležité pro naši vzájemnou komunikaci. Chcete-li mít vždy k dispozici všechny potřebné informace, abyste je mohli co nejlépe využít, seznamte se s dalším možným způsobem jejich získávání prostřednictvím zařízení Konverzant.

Co je to Konverzant?

Konverzant je hlasový informační systém, který poskytuje volajícímu zákazníkovi hlasové informace uložené v digitální formě na disku či v databázi. Společnost EuroTel toto zařízení využívá, aby volajícím zákazníkům umožnila odpovědi na obvyklé i aktuální otázky. V současné době lze s Konverzantem komunikovat česky a anglicky.

Jak se spojíte s Konverzantem?

S Konverzantem se automaticky spojíte při každém volání na Oddělení služeb zákazníkům. Záleží pouze na vás, zda po vyslechnutí úvodní hlásky přejdete k výběru informací nebo necháte hovor přepojit na našeho pracovníka. Volba z celkové nabídky systému Konverzant je velice jednoduchá a spočívá pouze ve stisknutí příslušného tlačítka na vašem mobilním telefonu. Pokud si budete chtít vyslechnout informaci opakovaně nebo se v nabídce vrátit o krok zpět, stiskněte “#”. Zadáním “*” můžete hovor kdykoliv ukončit.
Komunikace s Konverzantem vám není účtována!

Jaké informace Konverzant nabízí?

Konverzant vám umožní v klidu a v libovolném počtu opakování vyslechnout :
•informace o aktuální speciální nabídce společnosti EuroTel Praha
•informace o cenách přístrojů a služeb
•informace o ovládání záznamové schránky
•přehled značkových prodejen společnosti EuroTel
•informace o roamingových partnerech v síti GSM

Od 1. 6. 1997 můžete navíc získat i informace o aktuálním stavu vašeho zákaznického účtu. Kdykoliv si budete chtít ověřit, zda byl váš účet u společnosti EuroTel již vyrovnán, postačí volat *11 nebo02/ 6701 6701 z vašeho mobilního telefonu a Konverzant vám odpoví.

Aktuální stav zákaznického účtu je peněžní rozdíl mezi částkou vyúčtovanou k úhradě za služby poskytnuté společností EuroTel a platbami, které byly zákazníkem zaplaceny a přiřazeny na jeho účet u společnosti EuroTel. Na účtu zákazníka může být:

přeplatek, tzn. platby od zákazníka jsou vyšší než fakturované částky
nedoplatek, tzn. k danému datu nebyla uhrazena částka v plné výši
nulový stav, tzn. zákaznický účet je vyrovnán,platby od zákazníka pokrývají přesně vyúčtovanou částku.
Pokud je na zákaznickém účtu vedeno více mobilních telefonů, odpovídá stav účtu celkové částce za všechny mobilní telefony na tomto účtu.

Návod k výběru informace o stavu účtu

• na mobilním telefonu volte * 11 nebo číslo 02 / 6701 6701
• pro komunikaci se systémem Konverzant v českém jazyce stiskněte tlačítko 1
Po zadání 1 vyslechnete úvodní informace o právě probíhající speciální nabídce společnosti
EuroTel.
• stiskněte tlačítko 4
Po zadání 4 budete vyzváni k zadání čísla mobilního telefonu, pro které požadujete výběr informace o stavu účtu.
• zadejte číslo mobilního telefonu ve tvaru 601 xxx xxx (pro telefony sítě NMT) nebo 602 xxx xxx (pro telefony sítě GSM) a stiskněte #
Příklad: Číslo mobilního telefonu je 0602 800 900. Telefonní číslo, které byste volili, pak bude 602 800 900 a zadávání ukončíte znakem #.
• pro potvrzení správnosti zadaného čísla mobilního telefonu stiskněte 1
Pokud číslo mobilního telefonu souhlasí, stiskněte 1, pokud jste se během zadávání telefonního čísla spletli, stiskněte 2 a zadejte číslo znovu.
• jestliže zadané číslo souhlasí, vyčkejte na výzvu k zadání identifikačního kódu
Identifikační kód je pětičíslí vytvořené z čísel na posledních pěti pozicích (počítáno zprava) čísla účtu zákazníka.
Příklad: Číslo účtu zákazníka je 1.987654. Identifikační číslo je tedy 87654. Identifikační kód musí být zadán zleva.
• vyslechnete informaci o aktuálním stavu vašeho účtu
Informace o stavu účtu:
Na vašem účtu je ke dni: datum - nedoplatek/přeplatek/nulový stav- xx ,- Kč
Pozn:
Uvedené datum je shodné s datem, kdy je výběr informace o stavu proveden.
Bude-li identifikační kód zadán chybně, budete opakovaně vyzváni k zadání správného kódu a stisknutí #. Pokud se vám ani na třetí pokus nepodaří zadat správné identifikační číslo, bude hovor vrácen do hlavní nabídky informačního systému.






Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.