|
Víme, jak jsou včasné a úplné informace důležité
pro naši vzájemnou komunikaci. Chcete-li mít vždy k dispozici všechny potřebné
informace, abyste je mohli co nejlépe využít, seznamte se s dalším možným způsobem
jejich získávání prostřednictvím zařízení Konverzant.
Co je to Konverzant?
Konverzant je hlasový informační
systém, který poskytuje volajícímu zákazníkovi hlasové informace uložené v
digitální formě na disku či v databázi. Společnost EuroTel toto zařízení
využívá, aby volajícím zákazníkům umožnila odpovědi na obvyklé i aktuální
otázky. V současné době lze s Konverzantem komunikovat česky a anglicky.
Jak se spojíte s Konverzantem?
S Konverzantem se automaticky spojíte
při každém volání na Oddělení služeb zákazníkům. Záleží pouze na vás, zda
po vyslechnutí úvodní hlásky přejdete k výběru informací nebo necháte hovor
přepojit na našeho pracovníka. Volba z celkové nabídky systému Konverzant je velice
jednoduchá a spočívá pouze ve stisknutí příslušného tlačítka na vašem
mobilním telefonu. Pokud si budete chtít vyslechnout informaci opakovaně nebo se v
nabídce vrátit o krok zpět, stiskněte “#”. Zadáním “*” můžete hovor
kdykoliv ukončit.
Komunikace s Konverzantem vám není účtována!
Jaké informace Konverzant nabízí?
Konverzant vám umožní v klidu a v
libovolném počtu opakování vyslechnout :
•informace o aktuální speciální nabídce společnosti EuroTel Praha
•informace o cenách přístrojů a služeb
•informace o ovládání záznamové schránky
•přehled značkových prodejen společnosti EuroTel
•informace o roamingových partnerech v síti GSM
Od 1. 6. 1997 můžete navíc získat i informace o aktuálním stavu vašeho
zákaznického účtu. Kdykoliv si budete chtít ověřit, zda byl váš účet u
společnosti EuroTel již vyrovnán, postačí volat *11 nebo02/ 6701 6701 z vašeho
mobilního telefonu a Konverzant vám odpoví.
Aktuální stav zákaznického účtu je peněžní rozdíl mezi částkou
vyúčtovanou k úhradě za služby poskytnuté společností EuroTel a platbami, které
byly zákazníkem zaplaceny a přiřazeny na jeho účet u společnosti EuroTel. Na účtu
zákazníka může být:
•přeplatek, tzn. platby od zákazníka jsou vyšší než fakturované
částky
•nedoplatek, tzn. k danému datu nebyla uhrazena částka v plné výši
•nulový stav, tzn. zákaznický účet je vyrovnán,platby od zákazníka
pokrývají přesně vyúčtovanou částku.
Pokud je na zákaznickém účtu vedeno více mobilních telefonů, odpovídá stav účtu
celkové částce za všechny mobilní telefony na tomto účtu.
Návod k výběru informace o stavu účtu
• na mobilním telefonu volte * 11 nebo
číslo 02 / 6701 6701
• pro komunikaci se systémem Konverzant v českém jazyce stiskněte tlačítko 1
Po zadání 1 vyslechnete úvodní informace o právě probíhající speciální
nabídce společnosti
EuroTel.
• stiskněte tlačítko 4
Po zadání 4 budete vyzváni k zadání čísla mobilního telefonu, pro které
požadujete výběr informace o stavu účtu.
• zadejte číslo mobilního telefonu ve tvaru 601 xxx xxx (pro telefony sítě NMT)
nebo 602 xxx xxx (pro telefony sítě GSM) a stiskněte #
Příklad: Číslo mobilního telefonu je 0602 800 900. Telefonní číslo, které
byste volili, pak bude 602 800 900 a zadávání ukončíte znakem #.
• pro potvrzení správnosti zadaného čísla mobilního telefonu stiskněte 1
Pokud číslo mobilního telefonu souhlasí, stiskněte 1, pokud jste se během
zadávání telefonního čísla spletli, stiskněte 2 a zadejte číslo znovu.
• jestliže zadané číslo souhlasí, vyčkejte na výzvu k zadání
identifikačního kódu
Identifikační kód je pětičíslí vytvořené z čísel na posledních pěti
pozicích (počítáno zprava) čísla účtu zákazníka.
Příklad: Číslo účtu zákazníka je 1.987654. Identifikační číslo je
tedy 87654. Identifikační kód musí být zadán zleva.
• vyslechnete informaci o aktuálním stavu
vašeho účtu
Informace o stavu účtu:
Na vašem účtu je ke dni: datum - nedoplatek/přeplatek/nulový stav- xx ,- Kč
Pozn:Uvedené datum je shodné s datem, kdy je výběr informace o
stavu proveden.
Bude-li identifikační kód zadán chybně,
budete opakovaně vyzváni k zadání správného kódu a stisknutí #. Pokud se vám ani
na třetí pokus nepodaří zadat správné identifikační číslo, bude hovor vrácen do
hlavní nabídky informačního systému.
|
|
|
|