|
Nový televizní spot společnosti EuroTel se natáčel v
Jihoafrické republice zhruba dvě hodiny jízdy autem od Johannesburgu. Natáčení
probíhalo na jedné ze safari rezervací - nazývaných”game lodge”.
Nejpůvabnější záběry přírody vznikaly vždy velmi brzo ráno, mezi 5 a 8 hodinou,
a pak až při západu slunce, kdy se exotická zvířata vydávala za potravou a vodou.
Přes den se totiž zvířata kvůli horku skrývají ve stínu stromů a keřů, a tak
byli v buši k vidění pouze zážitkůchtiví turisté a náš produkční tým. Během
dne se pak natáčely záběry s herci - domorodci z kmene Zulu a hlavním hrdinou. V
průběhu natáčení nás všude doprovázeli v otevřených terénních autech zkušení
průvodci rezervací (tzv. rangers), kteří znali všechny cesty a cestičky a starali se
o naši bezpečnost. |
|
|
|
|
Hlavní hrdina reklamy pochází z Jihoafrické republiky
a působí zde jako herec a také scenárista úspěšných komediálních programů. O
jeho schopnosti bavit lidi jsme se sami velmi rychle přesvědčili při natáčení
samotného spotu, kdy i při opakovaných scénách nikdo z přihlížejících neudržel
vážnou tvář. |
|
|
Stručný průřez novou reklamou: na jedné ze svých
vyjížděk na safari v Africe je mladý český cestovatel přepaden tlupou domorodců z
kmene Zulu. Na požadavek vůdce domorodců “A
wuka-la tuka” jen vystrašeně ukazuje různé předměty, na což domorodci reagují
velmi podrážděně. Nakonec cestovatel vytáhne i svůj mobilní telefon EuroTel a
opatrně ho předá vůdci tlupy. Ten ho však s klidem vezme a volá domů, že přijdou
o 10 minut později. Napjatá atmosféra setkání se pak rázem změní a konec je
šťastný. Všem známý slogan “Více pokrytí na více místech” a zběsilý běh
domorodců celý příběh uzavírají. Spot i celá kampaň na pokrytí byly vyvinuty
reklamní agenturou Leo Burnett Praha.
|
|
|
|
|
|