|
Možnost platit účty za užívání mobilního
telefonu inkasem z účtu získává mezi našimi zákazníky stále více příznivců.
Abychom tento efektivní způsob zpřístupnili co největšímu počtu klientů,
nabízíme již od července 1997 možnost platby inkasem z účtu s peněžním limitem.
Kromě podrobných informací o této novince připomínáme i hlavní výhody inkasní
platby.
Inkaso z účtu je moderní a efektivní metoda placení, při které nemusíte platit
své účty opakovaně bankovním převodem či poštovní poukázkou a přitom máte
jistotu, že své účty budete mít zaplaceny včas. Samozřejmě budete nadále
dostávat Vyúčtování za hovorné vašeho mobilního telefonu a získáte informaci o
celkové částce vyúčtované za dané zúčtovací období.
Účty, které budou placeny inkasem, budou opatřeny poznámkou „Neplaťte, placeno
inkasem"
Jak si zajistit INKASO z ÚČTU ?
Postačí, budete-li majitelem běžného účtu u banky v České republice.
Svůj účet zpřístupníte pro inkaso bez omezení nebo pro inkaso s limitem a
požádáte banku o Potvrzení o otevření účtu pro inkasní platbu ve prospěch účtu
společnosti EuroTel Praha. Potvrzení z banky a písemnou Žádost o zavedení platby
inkasem (oba formuláře najdete v příloze článku) zašlete poštou či faxem na
Oddělení služeb zákazníkům nebo předejte v kterékoliv značkové prodejně či
autorizovanému dealerovi společnosti EuroTel Praha.Vyúčtování za zúčtovací
období, ve kterém požádáte o zavedení inkasa, bude placeno inkasem, pokud žádost
doručíte nejméně sedm pracovních dní před koncem daného zúčtovacího
období.Inkaso z účtu může být zavedeno na dobu určitou nebo neurčitou. Minimální
doba platby inkasem jsou 3 zúčtovací období.
Inkaso s limitem a inkaso bez omezení
Od zavedení inkasa s limitem na vašem čísle účtu zákazníka máte
zaručeno, že z vašeho účtu nebude stržena částka vyšší než je vámi určený
peněžní limit. Tento limit si stanovíte u společnosti EuroTel Praha. Váš bankovní
účet musí být zpřístupněn pro inkaso bez omezení nebo s inkasním limitem shodným
nebo vyšším než je vámi stanovený limit u společnosti EuroTel Praha. Pro službu
INKASO s limitem je minimální limit, který si můžete stanovit, částka Kč 2000,--.
Faktury, které budou vyúčtovány na vyšší částku, než je vámi stanovený limit,
budou opatřeny poznámkou „Inkasní limit překročen - účet neuhrazen!". V
takovém případě nebude vyúčtovaná částka z vašeho bankovního účtu stržena a
účet je nutné uhradit v plné výši bankovním převodem nebo složenkou.
Pokud se rozhodnete pro inkaso bez omezení, musí být váš bankovní účet otevřen
pro společnost EuroTel Praha bez omezení. Od zavedení služby INKASO Z ÚČTU na vašem
čísle účtu zákazníka budou všechny faktury za hovorné placeny formou inkasa bez
ohledu na výši celkové částky za dané zúčtovací období.
Stanovení výše limitu pro INKASO s limitemVýše inkasního limitu by měla být
odvozena od průměrné výše vašich celkových výdajů za mobilní telefony za
několik posledních zúčtovacích období. Pokud je například průměrná výše
vašeho účtu za mobilní telefony na daném zákaznickém účtu 4230 korun, inkasní
limit by měl být stanoven v rozmezí 5000 až 7000 korun.Máte-li již zavedenu službu
INKASO Z ÚČTU a nyní se rozhodnete stanovit inkasní limit, informujte nás, prosím,
písemně o výši vámi zvoleného limitu.
Změna inkasního limitu
Inkasní limit je možné zvýšit nebo snížit a to na základě vaší
písemné žádosti zaslané na Oddělení služeb zákazníkům. Znovu připomínáme,
že minimální výše inkasního limitu je Kč 2000,–.
Zrušení platby INKASEM z ÚČTU
Službu Inkaso z účtu lze zrušit písemnou žádostí (dopisem nebo faxem) zaslanou
Oddělení služeb zákazníkům nebo vyplněním formuláře „Žádost o změnu" v
kterékoli značkové prodejně nebo u autorizovaného dealera společnosti EuroTel Praha.
Důležité informace
* Platba účtu inkasem neomezuje vaše právo účet reklamovat, pokud budete mít
námitky k jeho výši.
* V případě, že na vašem bankovním účtu v okamžiku transakce nebude dostatečné
finanční krytí, nejste zbaveni povinnosti účet za služby společnosti EuroTel Praha
uhradit.
Jestliže jste nenašli uspokojivé vysvětlení ohledně možnosti placení formou INKASA
Z ÚČTU, obraťte se na pracovníky Oddělení služeb zákazníkům, kteří jsou vám k
dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně na našich telefonních číslech.
|
|
|
|