|
Pokud potřebujete změnit program služeb (paušál),
zapojit mezinárodní roaming, změnit adresu, na kterou si přejete posílat fakturu,
nebo provést jinou úpravu, nepřehlédněte následující materiál. Představujeme
vám nového pomocníka, formulář Žádost o změnu.
Na základě vašich připomínek a námětů jsme zjistili, že dosavadní způsob, kdy
jste podobnou žádost vyplňovali spolu s pracovníkem prodejny, vám nevyhovuje. S
každou maličkostí utíkat do prodejny, to rozhodně nepotřebujete. Proto jsme s
pomocí zkušených zaměstnanců dali vaše nápady dohromady a vytvořili pro vás nový
srozumitelný formulář. Z druhé strany tohoto tiskopisu najdete velmi přehledný
návod, jak postupovat, když nějakou změnu potřebujete. Proto dříve, než se s
nějakým problémem obrátíte na naše Oddělení služeb zákazníkům, prostudujte si
pozorně obě strany formuláře.S uspokojením jistě přijmete informaci, že o řadu
změn stačí požádat pouze telefonicky, a to 24 hodin denně. U takových změn, kde
stále ještě potřebujeme váš podpis, nám postačí, když žádost nafaxujete nebo
pošlete poštou. I když osobní návštěva již není v řadě případů nezbytná,
několik změn, s nimiž je potřeba zajít do prodejního místa, zůstává. Přesto
věříme, že se nám touto novinkou podaří ušetřit nejen váš čas, ale i peníze.
Pokud jste ve formuláři změnu, kterou hodláte provést, nenašli, naši specialisté
jsou vám nepřetržitě k dispozici na telefonních číslech
Oddělení služeb zákazníkům*11 (z mobilního telefonu) nebo 02/6701 6701
0800 1 80011(zelená
linka umožňující bezplatné volání z pevné sítě) |
|
|
|