|
Milé čtenářky, milí čtenáři, |
|
|
|
přišlo to velmi náhle. Zatímco jsme se všichni připravovali na první výročí
zahájení provozu GSM v naší republice, vtrhla na Moravu ničivá povodeň. V době,
kdy se pražským Staroměstským náměstím nesly tóny pražských symfoniků a
společnost EuroTel Praha oslavovala první rok nového provozu, komunikovali naši
manažeři s krizovým štábem ministerstva obrany. Ironie osudu chtěla, že výročí
připadlo na 8. červenec, den, kdy v České republice začala největší živelná
katastrofa 20. století. Mobilní telefon se stal často jediným pojítkem v zaplavených
oblastech. Když výkonný ředitel společnosti EuroTel Praha Mac Allman vítal
návštěvníky slavnostního veřejného koncertu, mohl už oznámit, že na Moravu
míří stovky telefonů, které naše společnost bezplatně poskytla. Společně s nimi
vyráželi do postižených míst i naši technici, aby zajistili bezporuchovost sítě.
Přímo po skončení koncertu pak proběhla veřejná sbírka, jejíž výtěžek byl
zaslán na konto Červeného kříže. Ani tím však naše pomoc nekončí. Jako silná a
úspěšná společnost si uvědomujeme svoji morální odpovědnost za obnovu
postižených oblastí.
Služba sítě EuroTel GSM Global se v České republice rozeběhla 1. července 1996. S
jejím zprovozněním nastal neuvěřitelný boom mobilních telefonů. Do konce
loňského roku vzrostl počet jejich majitelů čtyřikrát. Zatímco službu sítě
EuroTel Classic používalo na začátku roku 1996 necelých 46 tisíc uživatelů, počet
uživatelů GSM dosáhl měsíc po zahájení prodeje 12 tisíc. K 31. prosinci pak stoupl
na 105 tisíc uživatelů. Dynamika, s jakou se trh mobilních telefonů rozvíjí,
patří k nej-větším na světě. Již v březnu 1997 jsme zaregistrovali jubilejního,
dvousettisícího zákazníka. V polovině letošního roku používalo naše systémy NMT
a GSM dohromady více než 270 tisíc klientů.
Jako společnost s vedoucím postavením na trhu mobilních komunikací vyvíjíme
maximální snahu o to, abychom zákazníkům stále poskytovali co nejvyšší hodnotu za
jejich investice. Naší nespornou výhodou je paralelní provozování dvou systémů s
rozdílnými technologickými i funkčními charakteristikami a uživatelskými výhodami.
Další nezanedbatelnou výhodou je i kvalitní servis poskytovaný našim zákazníkům.
Podnikatelská filozofie společnosti EuroTel Praha klade důraz na spokojeného
zákazníka. Mobilní telefony, které prostřednictvím značkových prodejen, středisek
a autorizovaných dealerů nabízíme, nesou jména renomovaných výrobců. Tuto nabídku
doplňujeme servisní a poradenskou službou a pravidelným doplňováním a
rozšiřováním služeb.
Hezký podzim přeje
Iva Taťounová, tisková mluvčí |
|
|
|