|
Jak si zajistit platbu ze sporožira ? Zajistit si tento
způsob platby je velmi jednoduché - postačí jen navštívit vaši pobočku České
spořitelny, a.s., kde máte otevřen sporožirový účet, přinést s sebou váš
poslední měsíční účet od společnosti EuroTel Praha a dát souhlas
s prováděním platby z vašeho sporožirového účtu. V pobočce
spořitelny se rozhodnete o výši limitu pro trvalý příkaz k úhradě,
minimálně však ve výši 2.000,- Kč. Spořitelna vám podle účtovacího období, do
kterého vás EuroTel zařadil, přiřadí datum splatnosti, ke kterému bude pravidelně
každý měsíc uhrazena z vašeho sporožirového účtu částka odpovídající
účtovaným službám. Rovněž budete seznámeni s termínem vaší první
automaticky provedené platby. Na vašem výpisu z účtu ze spořitelny budou platby
za mobilní služby označeny “EUROTEL” a účty od společnosti EuroTel Praha budou
opatřeny poznámkou “Neplaťte, placeno inkasem!”.
Poznámka: Pro zavedení souhlasu s prováděním platby ze sporožirového účtu
nebude spořitelna akceptovat zálohový list. Zálohový list vám může být ve
spořitelně zúčtován jednorázovým příkazem k úhradě.
Vyhoví výše limitu vašim potřebám ?
Vaše platby se budou provádět automaticky, pokud jejich výše nepřekročí vámi
stanovený limit. Pokud by byl limit překročen, obdržíte od společnosti EuroTel Praha
účet opatřený poznámkou “Inkasní limit překročen - účet neuhrazen!” a spolu
s účtem obdržíte předvyplněnou IPB složenku, kterou lze zaplatit na jakékoliv
poště v ČR. Pokud se uvedená situace bude opakovat nebo zjistíte, že stanovená
výše limitu není postačující, doporučujeme vám provést změnu limitu na trvalém
příkazu ze sporožirového účtu u své pobočky, kde jste si trvalý příkaz ze
sporožirového účtu zavedli.
Pokud váháte, jak stanovit optimální výši limitu, využijte následujícího
doporučení. Výše limitu by měla být odvozena od průměrné výše vašich
celkových výdajů za mobilní telefony za několik posledních zúčtovacích období.
Pokud je například průměrná výše vašeho účtu 2350 korun, limit by měl být
stanoven v rozmezí 3000 až 4000 korun.
Důležité informace
* Pokud zjistíte nesoulad mezi částkou odúčtovanou z vašeho sporožirového
účtu a částkou na vašem účtu od společnosti EuroTel Praha, obraťte se přímo na
příslušnou pobočku České spořitelny, kde jste požádali o trvalý příkaz ze
sporožirového účtu.
* Platba účtu úhradou ze sporožirového účtu neomezuje vaše právo účet
reklamovat, pokud máte námitky k jeho výši. Pokud se v budoucnu rozhodnete
zrušit trvalý příkaz k úhradě ze sporožirového účtu, je nutné o zrušení
požádat přímo vaši pobočku České spořitelny, a.s., která vede váš
sporožirový účet.
Jestliže jste nenašli uspokojivé vysvětlení týkající se možnosti plateb ze
sporožirového účtu, obraťte se na pracovníky Oddělení služeb zákazníkům,
kteří jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně na telefonních
číslech
*11 (z mobilního telefonu)
nebo 02 / 6701 6701 volání těchto čísel je z mobilního telefonu na území ČR
zdarma
nebo 0800 1 80011 (tzv. zelená linka umožňující bezplatné volání z pevné
sítě)
EuroTel Praha, spol. s r.o.
Oddělení služeb zákazníkům
P.O.Box 11,
Pobřežní 3,
186 00 Praha 8
fax: 02 / 6701 6733 |
|
|
|