home
logo EuroTel

 

 

 

 

NOVINKA PRO MAJITELE SPOROŽIRA


Jak si zajistit platbu ze sporožira ? Zajistit si tento způsob platby je velmi jednoduché - postačí jen navštívit vaši pobočku České spořitelny, a.s., kde máte otevřen sporožirový účet, přinést s sebou váš poslední měsíční účet od společnosti EuroTel Praha a dát souhlas s prováděním platby z vašeho sporožirového účtu. V pobočce spořitelny se rozhodnete o výši limitu pro trvalý příkaz k úhradě, minimálně však ve výši 2.000,- Kč. Spořitelna vám podle účtovacího období, do kterého vás EuroTel zařadil, přiřadí datum splatnosti, ke kterému bude pravidelně každý měsíc uhrazena z vašeho sporožirového účtu částka odpovídající účtovaným službám. Rovněž budete seznámeni s termínem vaší první automaticky provedené platby. Na vašem výpisu z účtu ze spořitelny budou platby za mobilní služby označeny “EUROTEL” a účty od společnosti EuroTel Praha budou opatřeny poznámkou “Neplaťte, placeno inkasem!”.
Poznámka: Pro zavedení souhlasu s prováděním platby ze sporožirového účtu nebude spořitelna akceptovat zálohový list. Zálohový list vám může být ve spořitelně zúčtován jednorázovým příkazem k úhradě.
Vyhoví výše limitu vašim potřebám ?
Vaše platby se budou provádět automaticky, pokud jejich výše nepřekročí vámi stanovený limit. Pokud by byl limit překročen, obdržíte od společnosti EuroTel Praha účet opatřený poznámkou “Inkasní limit překročen - účet neuhrazen!” a spolu s účtem obdržíte předvyplněnou IPB složenku, kterou lze zaplatit na jakékoliv poště v ČR. Pokud se uvedená situace bude opakovat nebo zjistíte, že stanovená výše limitu není postačující, doporučujeme vám provést změnu limitu na trvalém příkazu ze sporožirového účtu u své pobočky, kde jste si trvalý příkaz ze sporožirového účtu zavedli.
Pokud váháte, jak stanovit optimální výši limitu, využijte následujícího doporučení. Výše limitu by měla být odvozena od průměrné výše vašich celkových výdajů za mobilní telefony za několik posledních zúčtovacích období. Pokud je například průměrná výše vašeho účtu 2350 korun, limit by měl být stanoven v rozmezí 3000 až 4000 korun.
Důležité informace
* Pokud zjistíte nesoulad mezi částkou odúčtovanou z vašeho sporožirového účtu a částkou na vašem účtu od společnosti EuroTel Praha, obraťte se přímo na příslušnou pobočku České spořitelny, kde jste požádali o trvalý příkaz ze sporožirového účtu.
* Platba účtu úhradou ze sporožirového účtu neomezuje vaše právo účet reklamovat, pokud máte námitky k jeho výši. Pokud se v budoucnu rozhodnete zrušit trvalý příkaz k úhradě ze sporožirového účtu, je nutné o zrušení požádat přímo vaši pobočku České spořitelny, a.s., která vede váš sporožirový účet.

Jestliže jste nenašli uspokojivé vysvětlení týkající se možnosti plateb ze sporožirového účtu, obraťte se na pracovníky Oddělení služeb zákazníkům, kteří jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně na telefonních číslech
*11 (z mobilního telefonu)
nebo 02 / 6701 6701 volání těchto čísel je z mobilního telefonu na území ČR zdarma
nebo 0800 1 80011 (tzv. zelená linka umožňující bezplatné volání z pevné sítě)
EuroTel Praha, spol. s r.o.
Oddělení služeb zákazníkům
P.O.Box 11,
Pobřežní 3,
186 00 Praha 8
fax: 02 / 6701 6733





Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.