|
Počet telefonických dotazů, s nimiž
se zákazníci společnosti EuroTel Praha obracejí na Oddělení služeb zákazníkům
roste tak, jak se rozrůstá spektrum nabízených služeb i řady našich klientů. Rádi
bychom vám dnes podrobněji představili strukturu tohoto oddělení a jeho hlavní
činnosti.
Call centrum je oddělení, se kterým jste velmi často v kontaktu. Právě zde
pracují operátoři, kteří odpovídají na všechny vaše telefonické dotazy.
Nejčastěji se na nás obracíte s žádostmi o popis funkcí a služeb
jednotlivých typů mobilních telefonů sítě Classic i GSM Global, používání
hlasové a faxové schránky, využití dalších volitelných služeb, jako jsou
textová, datová a faxová služba, blokování hovorů, informace o roamingových
partnerech, vysvětlení jednotlivých položek na fakturách za hovorné, informace o
pokrytí signálem, o nabízených programech služeb a podobně. V tomto oddělení
provádíme také vybrané změny po telefonu na základě vaší telefonické žádosti.
Samozřejmou podmínkou správného a rychlého vyřízení vašich požadavků je
řádná identifikace volajícího zákazníka. Pracovníci tohoto oddělení jsou vám
k dispozici 24 hodin denně.
Administrativa je místo, kde vyřizujeme došlou korespondenci, zejména žádosti o
písemné vyjádření k položkám uvedeným na faktuře, dotazy na plánované
pokrytí signálem a podobně. Faxové spojení na oddělení administrativy je 02 / 6701
6733, pro písemné kontakty, prosím, používejte adresu Oddělení služeb
zákazníkům.V oddělení aktivací nových telefonních čísel zpracováváme vaše
písemné žádosti o změnu, například dočasné odpojení nebo znovuzapojení
telefonního čísla, změnu programu služeb, zapojení či odpojení volitelných
služeb, zapojení služby roaming, změnu adresy atd.
Kontrola plateb je oddělení, jehož hlavní činností je kontakt se zákazníky, od
kterých jsme z jakéhokoli důvodu neobdrželi platbu do data splatnosti účtu.
Dále se zde zpracovávají došlé doklady o platbě a provádí se deaktivace
telefonních čísel dočasně odpojených z důvodu včasného neuhrazení účtu.
Pracovníci tohoto oddělení jsou k dispozici v pracovních dnech mezi 7:30 až
18 hodinou na telefonních číslech 02 / 6701 1731 nebo *22 (z mobilního telefonu).
Faxové spojení je 02 / 6701 1718. |
|
V oddělení, které můžete navštívit osobně, vám
poskytneme informace o nabízených službách a můžete zde také požádat o provedení
jakékoliv změny nebo vznést námitku proti výši vašeho účtu. Na adrese EuroTel
Praha, Sokolovská 855/225, Praha 9 - Vysočany můžete toto oddělení navštívit
v pracovní dny mezi 9 až 17 hodinou.
Dalšími částmi Oddělení služeb zákazníkům jsou útvary, které zajišťují
proškolení našich nových pracovníků, měření kvality sítě, zabezpečení
aktuálních informací pro hlasový informační systém Konverzant a evidenci a
archivaci všech dokumentů.
Abychom vám mohli i v budoucnu zajistit vysoce kvalitní služby, v průběhu
prvního čtvrtletí 1998 připravujeme otevření dalšího pracoviště Oddělení
služeb zákazníkům, které bude umístěno mimo Prahu ve městě Příbram.
Neváhejte se na nás obrátit, jsme vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin
denně na telefonních číslech*11 (z mobilního telefonu) nebo 02 / 6701 6701 volání
těchto čísel je na území ČR zdarma nebo 0800 1 80011 (tzv. zelená linka
umožňující bezplatné volání z pevné sítě ) EuroTel Praha, spol. s r.
o.Oddělení služeb zákazníkům Pobřežní 3, P.O. Box 11186 00 Praha 8 |
|
|
|
|