|
|
V jednom z minulých čísel Magazínu jsme vám
představili část z naší reklamní kampaně, která probíhala v první
polovině tohoto roku. Kampaň se týkala naší hlavní konkurenční výhody v té
době - pokrytí. Kampaní procházel slogan “Více pokrytí na více místech” a byla
zaměřena na informování zákazníků o pokrytí České republiky signálem a počtu
našich roamingových partnerů v zahraničí v síti EuroTel GSM Global. Tato
několikaměsíční kampaň, která probíhala v různých druzích médií pak byla
doplňována krátkodobými |
|
|
aktivitami zaměřenými na přímou podporu
prodeje našich služeb. Jednalo se o měsíční zvýhodněné cenové nabídky jak
našich služeb tak mobilních telefonů různých výrobců, které naše společnost
prodává. Na propagaci jednotlivých typů služeb, které vyhovují jednotlivým
zákazníkům se zaměřuje zatím poslední reklamní kampaň společnosti EuroTel.
Vycházíme z předpokladu, že každý člověk je jedinečný a každý potřebuje
něco jiného. Hledání toho pravého je o to složitější, oč je dnešní svět
komplikovanější a rozmanitější. I mobilní komunikace má tisíce možností a
každý z nás k ní má jiný vztah. Co jednoho na mobilním telefonu láká,
nemusí být pro druhého vůbec důležité. Jak si ale vybrat z tak rozsáhlé
nabídky to, co je nejvýhodnější právě pro vás? Odpovědí může být naše
revoluční koncepce, která přináší zcela nový pohled na možnosti mobilní
komunikace právě proto, že spojuje rozmanitost použití mobilních telefonů
s rozmanitými potřebami lidí. Jedná se o takzvanou segmentaci zákazníků podle
jejich potřeb a charakteristik. Zjišťováním vývoje těchto potřeb a sledováním
charakteristik jednotlivých skupin se společnost EuroTel zabývá od samého začátku
své existence. V současné době se proto zaměřujeme na odlišnou propagaci
služeb našim zákazníkům a to nejen stávajícím, ale i budoucím.
Nyní vám tedy nabízíme “Různé produkty pro různé lidi”. Různá potřeba
může znamenat nejen technickou dokonalost, jednoduchost a nezávislost mobilní
komunikace, ale třeba i radost ze života nebo životní styl některých z nás.
|
Naše nová reklamní kampaň vychází právě
z tohoto konceptu. Různým skupinám lidí představujeme naše služby tak, jak to
nejlépe odpovídá jejich specifickým potřebám a zároveň takovým způsobem, který
je blízký jejich životnímu stylu.Takovým bonbónkem na úvod bylo vydání
speciální přílohy EuroTelu v některých denících na začátku listopadu a
její pozdější distribuce na naše prodejny. Příloha obsahovala 16ti stránkovou
prezentaci služeb naší společnosti uspořádaných a nabízených podle rozdílných
potřeb našich zákazníků.Kampaň bude dlouhodobá. Bude |
|
|
|
probíhat v různých typech médií
jako televizní spot, tiskové inzeráty, billboardy a pohlednice zdarma.
V jejím průběhu budeme postupně představovat
další nové služby EuroTelu a nové typy mobilních telefonů.
Mezi prezentovanými produkty si jistě vybere opravdu každý. Velcí profesionálové
řídící celé společnosti mohou využít nejmodernější technologii a služby pro
usnadnění své náročné práce. Rodiny, které potřebují mobilní telefon
především v případech nouze, či jako náhradu za pevnou linku, mohou využít
jeden z našich cenově přijatelnějších programů služeb nebo naši novou
službu - nabíjitelnou kartu GO. Služba GO je ideální také pro mladé lidi či
studenty vysokých škol zejména proto, že nevyžaduje žádné pravidelné měsíční
poplatky. Pro podnikatele operující v rámci regionu je velmi výhodný program
EuroTel Region spojený s vybranými službami a službou Víkend. Pokud tedy
podnikáte a mimo svůj region voláte jen výjimečně, tak je tento program šitý na
míru právě pro vás. Nejdříve se nabídka týkala pouze vybraných regionů, ale
postupně došlo k rozšíření na všechny regiony Čech a Moravy včetně Prahy a
Středních Čech.Nabídka je opravdu široká a záleží na každém, co si vybere.
Naše společnost vychází z poznatků dlouhodobého sledování potřeb našich
zákazníků, protože právě jejich spokojenost je pro nás tou nejdůležitější
věcí.
Služba Víkend je tady! Stačí si připlatit k jednomu z nových programů
služeb společnosti EuroTel Praha, platných od 1. října, pouhých 95,- Kč měsíčně
a Víkend je váš. Konkrétně 200 minut měsíčně volání o víkendu, kdy každá
minuta volání stojí jen Kč 1,- Kč. Od soboty 0.00 hodin do neděle 24.00 hodin a ve
státní svátky. Bez ohledu na to, kam v České republice voláte. Takže
například takový desetiminutový hovor Praha - Ostrava vás přijde na slabých 10
korun. Obvolejte tedy o víkendu všechny své příbuzné a přátele, vždyť kdy jindy
je to pro vás výhodnější než právě teď se službou Víkend?
Pokud váš program služeb zahrnuje minuty volání zdarma, můžete 200 víkendových
minut služby Víkend využít až po vyčerpání minut zdarma, které přísluší
k vašemu programu služeb.
Nová služba Týden je skvělá právě pro ty z vás, kdo ať už pracovně nebo
soukromě často voláte na jiný mobilní telefon. |
|
Pokud si totiž měsíčně k některému
z nových programů služeb, platných od 1. října, připlatíte 149,- Kč , máte
možnost od pondělí do pátku volat na jakýkoliv mobilní telefon v síti EuroTel
za pouhé 2,-Kč. Tato služba navíc automaticky zahrnuje službu Víkend, kdy máte 200
min měsíčně na volání o víkendu po celé republice jen za 1,- Kč . A to voláte-li
na jiný mobilní telefon nebo na pevnou linku. Pokud již službu Víkend máte
aktivovanou, platíte pouze rozdíl v cenách obou služeb, tedy 54,- Kč. (Ceny jsou
uvedeny bez DPH) |
|
|
|
|