|
Zatelefonoval jsem jednomu z našich
“nejstarších” zákazníků, panu Pluhařovi a zeptal se ho, co je pro něj kvalita
ve vztahu k mobilnímu telefonu. Dovolal jsem se do Dánska a dostal jasnou
odpověď:
• když si mohu zavolat tam, kde potřebuji
• když se mi hovor nerozpadne
• když je telefonování stále levnější
Tyto všechny požadavky na kvalitu jsou spojeny zejména se základní službou, kterou
je telefonování. O to, jak fungují telefony, se starají naši technici v terénu
i v zázemí a zejména Oddělení kvality sítě. Pokud se společnosti daří tyto
požadavky na kvalitu plnit, přestane je zákazník vnímat a chápe je jako
samozřejmost. A to je správné.
Na nás v prodeji je, abychom rozpoznali vaše další potřeby. Oddělení prodeje a
distribuce zajišťuje bezprostřední styk se zákazníkem. V tomto smyslu je
“první na ráně”. Jedná se především o to, abychom zákazníkům zajistili, že
servis, který dostávají na prodejních místech, bude vždy odpovídat jejich
očekávání. Tuto kvalitu osobního styku mohou zákazníci posoudit vždy, když vejdou
v jednání s některým z článků distribuční sítě EuroTelu. EuroTel
disponuje vlastní distribucí - značkovými prodejnami, přímým prodejem a smluvní
distribucí - dealery a obchodními partnery.
Ve vlastních značkových prodejnách vnímají naši zákazníci kvalitu nabízených
služeb zvláště citlivě. I když značkových prodejen je stále více, s tempem
růstu zákazníků se to nedá srovnat. Logickým důsledkem je, že do značkových
prodejen přichází stále více a více zájemců o koupi telefonu a řada
stávajících zákazníků, kteří sem přijdou pro nějakou službu. Služeb, které
nabízíme, je celá řada. Pro zjednodušení je můžeme rozdělit na:
· služby spojené s prodejem - poradenství
· služby spojené se servisem telefonu a příslušenství
· služby spojené přímo s telefonováním a doplňkovými službami
k telefonování
· služby spojené s objednávkou instalace do vozu
Dosahovat vysoké kvality ve všech těchto oblastech je velmi obtížné, zejména
roste-li počet obsluhovaných. Pro větší spokojenost zákazníků a vyšší kvalitu
obsluhy se v prodejnách zaměřujeme na maximální zjednodušování všech
operací.
Chceme zde poskytovat zejména ty služby, které jsou spojeny s nezbytnou přímou
účastí zákazníka. Postupy na změny stavu doplňkových služeb se snažíme
zjednodušit natolik, abyste napříště nemuseli chodit až do prodejny. Proto některé
doplňkové služby můžete zapojit na zavolání. (*11 z mobilního, nebo zelená
linka 0800180011 z pevného telefonu odkudkoli z ČR) nebo odesláním faxové
žádosti. Pokud nevíte, jak požádat o změnu, rádi vám v Oddělení služeb
zákazníkům poradí a v případě potřeby nafaxují potřebný formulář se
žádostí.
Dalším krokem jak zvýšit kvalitu a pohodlí obsluhy bylo zavedení vyvolávacích
systémů v nejvytíženějších prodejnách. Zákazníci si již nemusejí hlídat
pořadí, a mohou se věnovat jiné činosti. Náš konzultant je sám vyvolá. Přesto
věříme, že tento stav nebude trvat věčně a že se nám v brzké budoucnosti
podaří zefektivnit celý proces natolik, že budete obslouženi téměř bez čekání. |
|
|
Aby se naši konzultatni chovali
k zákazníkům skutečně profesionálně, pořádáme pro ně trénink standardů
kvality, chování a jednání. A aby skutečně tyto normy dodržovali, vysíláme do
prodejen kontrolní pracovníky, “falešné zákazníky”, kteří jejich
profesionalitu kontrolují. Na základě toho víme, kde je naše slabé místo, a
můžeme se na ně v dalším tréninku zaměřit.
Snažíme se rovněž o to, abyste kvalitu našich služeb pocítili již na první
pohled. Proto se zaměřujeme i na vzhledný interiér prodejen a oděv našich
zaměstnanců. |
|
|
Naši konzultanti se proto oblékají
jednotně a nosí jmenovky, abyste ihned rozpoznali, na koho se obrátit.
Za značkové prodejny jejich koordinátor ing. Zdeněk
Ponocný.
Potřebujete-li získat informace o prováděných změnách, kontaktujte Oddělení
služeb zákazníkům
*11 nebo 02/67016701
(pro bezplatné volání z mobilního telefonu na území ČR)
tzv. zelenou linku 0800 1 80011
(pro bezplatné volání z pevné sítě na území ČR)
(Pro volání mimo území ČR použijte +420-2-67016701. Pozor, toto volání je
účtováno). |
Změna |
GSM telefon |
NMT telefon |
Zavedení služby: |
|
|
Pravidelný podrobný účet - zasílání |
• |
• |
Blokování hovorů při roamingu |
• |
|
Blokování hovorů v ČR |
• |
• |
Datová služba |
|
• |
Neuvedení v telefonním seznamu |
• |
• |
Zavedení nebo zrušení služby: |
|
|
Signalizace příchozího hovoru |
• |
• |
Konferenční hovor |
|
• |
Textová služba |
• |
|
Nezobrazení čísla volanému |
• |
|
Změna jména uživatele |
• |
• |
Opakovaný tisk účtu |
|
|
Znovunastavení standardního blokov. kódu
pro záznamovou službu |
• |
• |
Faxová schránka |
• |
• |
Zasílání složenek, nebo příkazu
k úhradě |
• |
• |
|
¨ Změna PROGRAMU SLUŽEB (měsíčního poplatku)
¨ SLUŽBA VÍKEND zapojení a vypojení
¨ DOČASNÁ DEAKTIVACE z důvodu prázdnin ( min. 7 dní), ztráty nebo krádeže
¨ REAKTIVACE - znovuzapojení po dočasné deaktivaci
¨ MIMOŘÁDNÉ ZASLÁNÍ PODROBNÉHO ÚČTU
¨ ZRUŠENÍ ZASÍLÁNÍ PRAVIDELNÉHO PODROBNÉHO ÚČTU
¨ ZAPOJENÍ ROAMINGU. Po úhradě 3 posledních účtů do data splatnosti bude služba
zapojena bez zálohy. Jinak bude zaslán zálohový list a služba bude zapojena po jeho
úhradě.
¨ ODDĚLENÍ ÚČTU na jednotlivé účty zákazníka (doporučujeme předchozí
informaci na čísle *11)
¨ SLOUČENÍ ÚČTU s jiným účtem zákazníka (doporučujeme předchozí
informaci na čísle *11)
¨ ZMĚNA FAKTURAČNÍ ADRESY - adresa pro zasílání účtů za hovorné
¨ ZMĚNA ADRESY SÍDLA (nedílnou součástí provedení změny je kopie živnostenského
listu nebo výpisu z obchodního rejstříku, u fyzických osob kopie občanského
průkazu)
¨ Změna DIČ, nebo doplnění DIČ - nedílnou součástí provedení změny je kopie
osvědčení o registraci plátce DPH
¨ JINÉ ZMĚNY - všechny změny, které lze provádět na telefonickou žádost (viz
oddíl 1.)
ABY BYLA VÁMI POŽADOVANÁ ZMĚNA PROVEDENA, POSTAČÍ KDYŽ:
1) zavoláte Oddělení služeb zákazníkům:
*11 ze sítí EuroTel z ČR zdarma
0800-1-80011 ze sítě SPT Telecom z ČR zdarma
2) budete oprávněni k provádění změn pro dané číslo mobilního telefonu
(celulární číslo)
3) sdělíte pracovníkům Odd. služeb zákazníkům požadované identifikační údaje
4) požadujete změnu, kterou lze provést po telefonu
faxem: 02/6701 6733
poštou: EuroTel Praha, spol. s r.o.
Oddělení služeb zákazníkům
Sokolovská 855/225
190 00 Praha 9, P.O.Box 49
|
|
|