home
logo EuroTel

 

 

 

 

VÍCE KVALITY NA VÍCE MÍSTECH



Zatelefonoval jsem jednomu z našich “nejstarších” zákazníků, panu Pluhařovi a zeptal se ho, co je pro něj kvalita ve vztahu k mobilnímu telefonu. Dovolal jsem se do Dánska a dostal jasnou odpověď:
• když si mohu zavolat tam, kde potřebuji
• když se mi hovor nerozpadne
• když je telefonování stále levnější

Tyto všechny požadavky na kvalitu jsou spojeny zejména se základní službou, kterou je telefonování. O to, jak fungují telefony, se starají naši technici v terénu i v zázemí a zejména Oddělení kvality sítě. Pokud se společnosti daří tyto požadavky na kvalitu plnit, přestane je zákazník vnímat a chápe je jako samozřejmost. A to je správné.
Na nás v prodeji je, abychom rozpoznali vaše další potřeby. Oddělení prodeje a distribuce zajišťuje bezprostřední styk se zákazníkem. V tomto smyslu je “první na ráně”. Jedná se především o to, abychom zákazníkům zajistili, že servis, který dostávají na prodejních místech, bude vždy odpovídat jejich očekávání. Tuto kvalitu osobního styku mohou zákazníci posoudit vždy, když vejdou v jednání s některým z článků distribuční sítě EuroTelu. EuroTel disponuje vlastní distribucí - značkovými prodejnami, přímým prodejem a smluvní distribucí - dealery a obchodními partnery.
Ve vlastních značkových prodejnách vnímají naši zákazníci kvalitu nabízených služeb zvláště citlivě. I když značkových prodejen je stále více, s tempem růstu zákazníků se to nedá srovnat. Logickým důsledkem je, že do značkových prodejen přichází stále více a více zájemců o koupi telefonu a řada stávajících zákazníků, kteří sem přijdou pro nějakou službu. Služeb, které nabízíme, je celá řada. Pro zjednodušení je můžeme rozdělit na:
· služby spojené s prodejem - poradenství
· služby spojené se servisem telefonu a příslušenství
· služby spojené přímo s telefonováním a doplňkovými službami k telefonování
· služby spojené s objednávkou instalace do vozu

Dosahovat vysoké kvality ve všech těchto oblastech je velmi obtížné, zejména roste-li počet obsluhovaných. Pro větší spokojenost zákazníků a vyšší kvalitu obsluhy se v prodejnách zaměřujeme na maximální zjednodušování všech operací.
Chceme zde poskytovat zejména ty služby, které jsou spojeny s nezbytnou přímou účastí zákazníka. Postupy na změny stavu doplňkových služeb se snažíme zjednodušit natolik, abyste napříště nemuseli chodit až do prodejny. Proto některé doplňkové služby můžete zapojit na zavolání. (*11 z mobilního, nebo zelená linka 0800180011 z pevného telefonu odkudkoli z ČR) nebo odesláním faxové žádosti. Pokud nevíte, jak požádat o změnu, rádi vám v Oddělení služeb zákazníkům poradí a v případě potřeby nafaxují potřebný formulář se žádostí.
Dalším krokem jak zvýšit kvalitu a pohodlí obsluhy bylo zavedení vyvolávacích systémů v nejvytíženějších prodejnách. Zákazníci si již nemusejí hlídat pořadí, a mohou se věnovat jiné činosti. Náš konzultant je sám vyvolá. Přesto věříme, že tento stav nebude trvat věčně a že se nám v brzké budoucnosti podaří zefektivnit celý proces natolik, že budete obslouženi téměř bez čekání.
Auto, kytka a mobil Aby se naši konzultatni chovali k zákazníkům skutečně profesionálně, pořádáme pro ně trénink standardů kvality, chování a jednání. A aby skutečně tyto normy dodržovali, vysíláme do prodejen kontrolní pracovníky, “falešné zákazníky”, kteří jejich profesionalitu kontrolují. Na základě toho víme, kde je naše slabé místo, a můžeme se na ně v dalším tréninku zaměřit.
Snažíme se rovněž o to, abyste kvalitu našich služeb pocítili již na první pohled. Proto se zaměřujeme i na vzhledný interiér prodejen a oděv našich zaměstnanců.
Naši konzultanti se proto oblékají jednotně a nosí jmenovky, abyste ihned rozpoznali, na koho se obrátit.

Za značkové prodejny jejich koordinátor ing. Zdeněk Ponocný.

Potřebujete-li získat informace o prováděných změnách, kontaktujte Oddělení služeb zákazníkům
*11 nebo 02/67016701
(pro bezplatné volání z mobilního telefonu na území ČR)
tzv. zelenou linku 0800 1 80011
(pro bezplatné volání z pevné sítě na území ČR)

(Pro volání mimo území ČR použijte +420-2-67016701. Pozor, toto volání je účtováno).
Změna

GSM telefon

NMT telefon
Zavedení služby:
Pravidelný podrobný účet - zasílání
Blokování hovorů při roamingu
Blokování hovorů v ČR
Datová služba
Neuvedení v telefonním seznamu
Zavedení nebo zrušení služby:
Signalizace příchozího hovoru
Konferenční hovor
Textová služba
Nezobrazení čísla volanému
Změna jména uživatele
Opakovaný tisk účtu
Znovunastavení standardního blokov. kódu pro záznamovou službu
Faxová schránka
Zasílání složenek, nebo příkazu k úhradě

¨ Změna PROGRAMU SLUŽEB (měsíčního poplatku)
¨ SLUŽBA VÍKEND zapojení a vypojení
¨ DOČASNÁ DEAKTIVACE z důvodu prázdnin ( min. 7 dní), ztráty nebo krádeže
¨ REAKTIVACE - znovuzapojení po dočasné deaktivaci
¨ MIMOŘÁDNÉ ZASLÁNÍ PODROBNÉHO ÚČTU
¨ ZRUŠENÍ ZASÍLÁNÍ PRAVIDELNÉHO PODROBNÉHO ÚČTU
¨ ZAPOJENÍ ROAMINGU. Po úhradě 3 posledních účtů do data splatnosti bude služba zapojena bez zálohy. Jinak bude zaslán zálohový list a služba bude zapojena po jeho úhradě.
¨ ODDĚLENÍ ÚČTU na jednotlivé účty zákazníka (doporučujeme předchozí informaci na čísle *11)
¨ SLOUČENÍ ÚČTU s jiným účtem zákazníka (doporučujeme předchozí informaci na čísle *11)
¨ ZMĚNA FAKTURAČNÍ ADRESY - adresa pro zasílání účtů za hovorné
¨ ZMĚNA ADRESY SÍDLA (nedílnou součástí provedení změny je kopie živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku, u fyzických osob kopie občanského průkazu)
¨ Změna DIČ, nebo doplnění DIČ - nedílnou součástí provedení změny je kopie osvědčení o registraci plátce DPH
¨ JINÉ ZMĚNY - všechny změny, které lze provádět na telefonickou žádost (viz oddíl 1.)

ABY BYLA VÁMI POŽADOVANÁ ZMĚNA PROVEDENA, POSTAČÍ KDYŽ:
1) zavoláte Oddělení služeb zákazníkům:
*11 ze sítí EuroTel z ČR zdarma
0800-1-80011 ze sítě SPT Telecom z ČR zdarma
2) budete oprávněni k provádění změn pro dané číslo mobilního telefonu (celulární číslo)
3) sdělíte pracovníkům Odd. služeb zákazníkům požadované identifikační údaje
4) požadujete změnu, kterou lze provést po telefonu

faxem: 02/6701 6733
poštou: EuroTel Praha, spol. s r.o.
Oddělení služeb zákazníkům
Sokolovská 855/225
190 00 Praha 9, P.O.Box 49














Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.