home
logo EuroTel

 

 

 

 

Servisní služby společnosti EuroTel Praha

Pokud jste si již zvykli na svůj mobilní telefon a používáte jej denně, jistě mi dáte za pravdu, že jeho případná porucha vám v mnoha případech může řádně zkomplikovat život.
S nástupem systému GSM na náš trh prudce stoupl počet prodaných mobilních telefonů a také se objevilo mnohem více závad těchto přístrojů. Ať se už jedná o vady výrobní nebo způsobené neodbornou manipulací, telefon prostě není možné použít ke komunikaci a musí se nechat opravit.
Zákazníci dnes využívají hlavně značkových prodejen. V prodejnách je vždy přítomen technik, který zjistí, o jak závažnou poruchu se jedná. V případě jednoduché poruchy, tzv. quick fix - jedná se o rozbité sklíčko, zlomenou anténu apod., lze zajistit okamžitou nápravu. Pokud při prohlídce zjistí technik složitější závadu, je nutné telefon nechat opravit v odborném servisu. V současné době EuroTel Praha, spol. s r.o. nabízí po dobu opravy zapůjčení náhradních telefonů. Pokud je porouchaný přístroj v záruce, zaplatí zákazník za zapůjčený telefon zálohu 4000,- Kč, v případě pozáruční opravy zaplatí klient zálohu + poplatek za používání náhradního přístroje ve výši 500,- Kč. Tento poplatek se nevrací.
Porouchané telefony jsou pak sběrnou službou sváženy do servisního střediska, které je autorizováno výrobcem telefonu k jeho opravě a má přístup k náhradním dílům odpovídající značky.

S nárůstem počtu prodaných telefonů rostou nároky na množství poskytovaných servisních služeb. Společnost EuroTel Praha se proto rozhodla ve spolupráci s autorizovanými servisními středisky vybudovat síť servisních sběrných míst, která mohou provádět jednoduché typy oprav a především pak budou fungovat jako sběrná střediska. V první fázi bylo do této sítě zařazeno 27 firem převážně z řad dealerů EuroTel Praha, spol. s r.o. (jejich seznam je uveden níže), kteří takto dále rozšiřují svou nabídku služeb zákazníkům. V těchto místech se Vám dostane stejně kvalitní péče jako ve značkových prodejnách; funguje zde také systém půjčování náhradních telefonů.
Cílem pro rok 1998 je vybudovat síť 50 až 60 takových servisních míst, která budou zákazníkům poskytovat servisní služby na vysoké úrovni, garantované společností EuroTel Praha, a přispějí k maximální spokojenosti našich zákazníků. Dalším efektem bude postupné zkrácení lhůt oprav jednotlivých telefonů a snadný přístup k těmto místům pro většinu majitelů MT na celém území České republiky.
V současné době platí pro opravy mobilních telefonů jedna výjimka a tou jsou přístroje značky Philips. U těchto přístrojů není EuroTel Praha, spol. s r.o.oprávněn k jakýmkoliv zásahům, ani k těm nejjednodušším. Společnost Philips provozuje vlastní službu pro zákazníky - First Choice. Tato služba vám zaručuje v krátkém termínu výměnu vašeho porouchaného mobilního telefonu za jiný. Služba je dosažitelná v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 na telefonních číslech 0800 155 055 nebo 02/57 11 22 22. Služba je dosažitelná pouze telefonicky, není možná osobní návštěva. Po zavolání na tato čísla vám budou operátoři klást otázky a snažit se po telefonu zjistit, jakého druhu je závada, případně dohodnout místo výměny přístroje.
Na závěr vám chceme připomenout, že mobilní telefony jsou přístroje velmi citlivě reagující hlavně na vodu a nárazy. Zvláštní péči se vyplatí věnovat také bateriím. Baterii je třeba před prvním hovorem několikrát nabít a vybít (asi tak 3x), aby se “zahřála na provozní teplotu”. Během používání baterie je třeba ji vždy nechat vybít buď v telefonu, anebo ve vybíječce a teprve potom zahájit proces dobíjení. Pokud budete tento postup dodržovat, prodloužíte životnost svých akumulátorů.V opačném případě se bude postupně snižovat kapacita baterie tak, že ji po určité době nebude možno dále používat.
Přesto, že se snažíme neustále zlepšovat poskytované servisní služby, věříme, že tyto služby nebudete muset vyhledávat často a budete klidně a v pohodě telefonovat svými bezporuchovými přístroji.

Tomáš Kučera








Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.