home
logo EuroTel Hlasovy informacni system

Provádění změn prostřednictvím hlasového informačního systému conversant

Spěcháte, potřebujete zapojit novou službu nebo dočasně odpojit telefon "na prázdniny" a nechcete se zdržovat vyplňováním žádosti o změnu služeb? Máme pro vás řešení! Nyní máte možnost měnit a aktivovat vybrané služby, případně odpojovat a zapojovat samotné telefonní číslo prostřednictvím Hlasového informačního systému Conversant, se kterým se setkáváte pokaždé, když kontaktujete Oddělení péče o zákazníky.
Doposud jste měli možnost využívat
hlasový systém pouze ke zjištění stavu
vašeho účtu, aniž byste byli přepojeni na našeho operátora. V tuto chvíli je vám
k dispozici rozšířená nabídka tohoto hlasového systému pro síť TIP i GSM Global, a to o služby uvedené ve schématu. Nabídku těchto služeb pro vás budeme nadále rozšiřovat.
Pokud budete chtít provést některou z nabízených změn, stačí zavolat na telefonní číslo Oddělení péče o zákazníky (*11, 0800 1 80011, +420 2 67016701) a znát své 6-ti místné Identifikační číslo, které jste obdrželi doporučeně poštou spolu s průvodním dopisem.

slecna s mobilnim telefonem

Po uskutečnění spojení s naším Hlasovým informačním systémem si nejprve vyberete jazyk, ve kterém chcete komunikovat. Vybírat můžete mezi jazykem českým a anglickým. Poté, pro zjištění stavu účtu nebo provedení změny služeb, stisknete na vašem mobilním telefonu tlačítko s číslem 2. Hlasový informační systém po vás v tuto chvíli bude žádat výběr mezi zjištěním stavu vašeho účtu nebo provedením změny služeb. Pokud se rozhodnete pro změnu služeb, stisknete na klávesnici mobilního telefonu tlačítko s číslem 1. Před samotným výběrem a provedením změny je nutná identifikace, a to zadáním čísla vašeho mobilního telefonu a identifikačního čísla. Jsou-li zadané údaje v pořádku, můžete si vybrat pomocí číselné volby z nabídky níže uvedených služeb.

Po výběru vás Hlasový informační systém informuje o účtovaných cenách a podmínkách pro zavedení služeb nebo odpojení telefonu. Pokud budete souhlasit s provedením vybrané změny, potvrdíte její uskutečnění.

V případě, že váš požadavek lze provést, po ukončení hovoru obdržíte na mobilní telefon systému GSM textovou zprávu, která vás bude informovat o úspěšném provedení. Pokud váš požadavek uskutečnit nelze, bude vám nabídnuto přepojení na pracovníka Oddělení péče o zákazníky.

Pozn.: Služby označené * je možné zavést jen pro systém GSM.



Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.