Provádění změn prostřednictvím hlasového informačního systému conversant
Spěcháte, potřebujete zapojit novou službu nebo dočasně odpojit telefon "na
prázdniny" a nechcete se zdržovat vyplňováním žádosti o změnu služeb? Máme
pro vás řešení! Nyní máte možnost měnit a aktivovat vybrané služby, případně
odpojovat a zapojovat samotné telefonní číslo prostřednictvím Hlasového
informačního systému Conversant, se kterým se setkáváte pokaždé, když
kontaktujete Oddělení péče o zákazníky.
Doposud jste měli možnost využívat
hlasový systém pouze ke zjištění stavu
vašeho účtu, aniž byste byli přepojeni na našeho operátora. V tuto chvíli je vám
k dispozici rozšířená nabídka tohoto hlasového systému pro síť TIP i GSM Global,
a to o služby uvedené ve schématu. Nabídku těchto služeb pro vás budeme nadále
rozšiřovat.
Pokud budete chtít provést některou z nabízených změn, stačí zavolat na telefonní
číslo Oddělení péče o zákazníky (*11, 0800 1 80011, +420 2 67016701) a znát své
6-ti místné Identifikační číslo, které jste obdrželi doporučeně poštou spolu s
průvodním dopisem.
|
|
Po uskutečnění spojení s naším Hlasovým
informačním systémem si nejprve vyberete jazyk, ve kterém chcete komunikovat. Vybírat
můžete mezi jazykem českým a anglickým. Poté, pro zjištění stavu účtu nebo
provedení změny služeb, stisknete na vašem mobilním telefonu tlačítko s číslem 2.
Hlasový informační systém po vás v tuto chvíli bude žádat výběr mezi
zjištěním stavu vašeho účtu nebo provedením změny služeb. Pokud se rozhodnete pro
změnu služeb, stisknete na klávesnici mobilního telefonu tlačítko s číslem 1.
Před samotným výběrem a provedením změny je nutná identifikace, a to zadáním
čísla vašeho mobilního telefonu a identifikačního čísla. Jsou-li zadané údaje v
pořádku, můžete si vybrat pomocí číselné volby z nabídky níže uvedených
služeb.
Po výběru vás Hlasový informační systém informuje o účtovaných cenách a
podmínkách pro zavedení služeb nebo odpojení telefonu. Pokud budete souhlasit s
provedením vybrané změny, potvrdíte její uskutečnění.
V případě, že váš požadavek lze provést, po ukončení hovoru obdržíte na
mobilní telefon systému GSM textovou zprávu, která vás bude informovat o úspěšném
provedení. Pokud váš požadavek uskutečnit nelze, bude vám nabídnuto přepojení na
pracovníka Oddělení péče o zákazníky.
Pozn.: Služby označené * je možné zavést jen pro systém GSM.
|