Akciová společnost Creatis se svou dceřinnou společnostíTeleconsult, držitelem
oprávnění ČTÚ k provozování teleinformační služby audiotext, uvádí od 1. 12.
1998 na trh nový typ služeb. Prostřednictvím sítě společnosti EuroTel Praha je pro
uživatele služeb TIP, GSM Global a programu GO připraven – Informační
servis prostřednictvím operátorů. Zároveň přichází se speciální
aktuální nabídkou Vánočního Informačního servisu.
Co vlastně operátorské služby znamenají? Jde o informační servis a o pomoc
zákazníkům prostřednictvím operátorů či operátorek –pracovníků
operátorského centra.
Uvedení operátorských služeb na trh je reakcí na přání zákazníků, kteří tento
druh služeb doposud postrádali. Jedná se o velký krok směrem k zákazníkům,
protože provozování tohoto druhu služeb je velmi náročné. V Evropě jsou
operátorské služby nabízeny pouze zkušenými poskytovateli telekomunikačních
služeb. Nicméně jsme si vědomi důležitosti a vysoké hodnoty takovýchto služeb pro
své zákazníky.
Výhodou operátorských služeb je
jejich jednoduchost, rychlost a skutečnost, že jsou k dispozici kterémukoli uživateli
telekomunikačních služeb společnosti EuroTel. Pro jejich využití není
nutné tyto služby dodatečně aktivovat. Velkou výhodou je bezesporu i jejich využití
kdekoli. Pro získání potřebné informace není nutné mít žádné další vybavení
a díky jednoduchosti a ovládání je možné získat informace například i během
jízdy autem. |
|
Vánoční Informační servis je pouhým
začátkem.
Obsah informačního servisu a jeho načasování pro uvedení na trh je určeno snahou co
nejvíce pomoci vám, všem zákazníkům naší společnosti v období vánočních
nákupů, úklidů a konečně i odpočinku. Mezi celou řadou informací naleznete
například otevírací doby významných obchodních domů, místa prodeje vánočních
stromků a kaprů a jejich provozní doby, sněhová zpravodajství a informace pro
motoristy mířící do významných zimních středisek, a dále pak i možnost poslat
svým blízkým prostřednictvím pracovníků operátorského centra vánoční či
novoroční přání pomocí krátké textové zprávy (SMS), faxu či elektronické
pošty.
Operátorské služby jsou prozatím nabízeny pouze v českém jazyce. Již dnes se
ovšem připravuje rozšíření těchto služeb i v jazyce anglickém.
Jak využít Informačního servisu?
K získání potřebné informace stačí pouze vytočit velmi jednoduché
telefonní číslo, které vás spojí s příslušným pracovištěm, kde
naleznete odpovědi na své dotazy nebo kde vám budou schopni pomoci.
V následující tabulce uvádíme seznam telefonních čísel jednotlivých služeb spolu
s obsahem poskytovaných služeb.
Přehled Vánočního Informačního servisu platný od 1. 12. 1998
Název a telefonní číslo*) |
Obsah*) |
INFO LINKA
Základní služby
*900 |
1. Přesný čas
2. Vyrušení telefonem
3. SMS automatické odesílání zpráv |
INFO LINKA
Rozšířené služby
*911
|
Automatické
1. Biorytmy
2. Horoskopy
3. Vtipy a aforismy
4. Předpověď počasí
5. Informace pro motoristy
S operátorem
6. Jízdní a letové řády
7. Kulturní kalendář
6. Programy televize
7. Informace z obchodního a živnostenského rejstříku
8. Měnové kurzy, úroky a služby bank
„Vánoční balíček“
pro ty, kdo nakupují na poslední chvíli
9. Prodej vánočních stromků
10. Prodej vánočních kaprů
11. Otevírací doby velkých obchodních domů
|
POŠTOVNÍ SLUŽBA
*922 |
1. krátké textové zprávy (SMS) na GSM
telefony
2. Krátké faxové zprávy
3. Zprávy prostřednictvím elektronické pošty
|
*) Obsah a rozsah Informačního servisu je dán
poskytovatelem služby – společností Creatis, a. s. Obsah bude nadále průběžně
měněn a uzpůsobován aktuálním potřebám zákazníků.
Operátorské služby jsou dostupné pouze z mobilních telefonů pro zákazníky
společnosti EuroTel Praha na území České republiky.
Jak funguje INFO LINKA ZÁKLADNÍCH SLUŽEB?
Při volání na číslo*900 se vám ozve automatický operátor, který vám nabídne
možnosti volby. K požadované informaci se dostanete pomocí DTMF volby
z vašeho telefonu (zadáním příslušného čísla přes klávesnici telefonu).
Později je možno tento postup zjednodušit tím, že při znalosti následné číselné
kombinace je možné se přímo dostat k žádané informaci (např.: 900X, XX, nebo XXX,
kde X je příslušná jedno až třímístná číselná kombinace – provolba směru).
Jak funguje INFO LINKA ROZŠÍŘENÝCH SLUŽEB?
Při volání na číslo *911 je možné zvolit dva postupy. Buď můžete být
okamžitě spojeni na prvního volného operátora či operátorku, kteří vám
poskytnou požadované informace či službu, a nebo máte-li již velmi
dobré předchozí zkušenosti s konkrétním operátorem či operátorkou, můžete
si tohoto pracovníka zvolit a čekat, až se vám bude moci věnovat.
Co znamená POŠTOVNÍ SLUŽBA?
Tato služba (*922) je zajišťována také pomocí operátorů,
kteří na vaši žádost odešlou zprávu na vámi zvolenou adresu. Adresou
může být telefonní číslo jiného GSM mobilního telefonu EuroTel Praha (zpráva bude
doručena ve formátu krátké textové zprávy – SMS, která se zobrazí na displeji
adresáta), nebo může být adresou faxové číslo (zpráva bude doručena jako fax na
číslo příjemce) a nebo může být zpráva doručena na adresu elektronické pošty
prostřednictvím sítě Internet.
Jaká je cena poskytovaných operátorských služeb?
Cena služeb je stanovena jako cena za minutu volání. Níže uvedené ceny jsou platné
pro všechny uživatele telekomunikačních služeb společnosti EuroTel Praha a jsou
stejné pro všechna časová pásma.
Přehled cen operátorských služeb společnosti EuroTel Praha
Název |
Cena*)
Kč/min
bez DPH |
Cena*)
Kč/min
+5%DPH |
INFO LINKA
Základní služby
*900 |
11,90 |
12,50 |
INFO LINKA
Rozšířené služby
*911 |
18,90 |
19,85 |
POŠTOVNÍ SLUŽBA
*922 |
13,90 |
14,60 |
*) Na uvedené směry platné pro operátorské služby
společnosti EuroTel Praha nejsou uplatňovány volné minuty, náležející daným
měsíčním paušálům. Účtuje se každých započatých 30 sekund od spojení hovoru.
Kde je možné získat aktuální informace o Informačním servisu společnosti
Creatis, a. s.?
Aktuální obsahová nabídka těchto služeb je k dispozici na všech prodejních
místech společně s aktuálním ceníkem služeb formou informačního letáku a
brožurky.
Jakým způsobem řešit případné stížnosti?
Problémy a dotazy týkající se použití Informačního servisu (případné reklamace
typu: Zda účastník volal daný směr?) směřujte na Oddělení péče o zákazníky
společnosti EuroTel Praha.
Problémy, dotazy a případné reklamace týkající se obsahové stránky Informačního
servisu směřujte na poskytovatele služby, společnost Creatis, a.s.,
na telefon +420 2 5731 0464.
Závěrem…
Pevně věříme, že nabízený Informační servis prostřednictvím operátorů splní
vaše očekávání a že vám na úvod pomůže a usnadní konec roku 1998 a v
budoucnosti se stane vaším každodenním pomocníkem. Spol. Creatis, a.s. bude obsah a
formu těchto služeb i nadále přizpůsobovat aktuálním potřebám svých
zákazníků.
Za EuroTel Praha
oddělení vývoje nových produktů a služeb
Poskytovatelem Informačního servisu prostřednictvím operátorů je společnost
Creatis, a.s., spolumajitel oprávnění ČTÚ k provozování teleinformační služby
audiotext.
|