home
logo EuroTel

 

 

 

 

Operatorske sluzby spolecnosti Creatis

Akciová společnost Creatis se svou dceřinnou společnostíTeleconsult, držitelem oprávnění ČTÚ k provozování teleinformační služby audiotext, uvádí od 1. 12. 1998 na trh nový typ služeb. Prostřednictvím sítě společnosti EuroTel Praha je pro uživatele služeb TIP, GSM Global a programu GO připraven – Informační servis prostřednictvím operátorů. Zároveň přichází se speciální aktuální nabídkou Vánočního Informačního servisu.
Co vlastně operátorské služby znamenají? Jde o informační servis a o pomoc zákazníkům prostřednictvím operátorů či operátorek –pracovníků operátorského centra.
Uvedení operátorských služeb na trh je reakcí na přání zákazníků, kteří tento druh služeb doposud postrádali. Jedná se o velký krok směrem k zákazníkům, protože provozování tohoto druhu služeb je velmi náročné. V Evropě jsou operátorské služby nabízeny pouze zkušenými poskytovateli telekomunikačních služeb. Nicméně jsme si vědomi důležitosti a vysoké hodnoty takovýchto služeb pro své zákazníky.
Výhodou operátorských služeb je jejich jednoduchost, rychlost a skutečnost, že jsou k dispozici kterémukoli uživateli telekomunikačních služeb společnosti EuroTel. Pro jejich využití není nutné tyto služby dodatečně aktivovat. Velkou výhodou je bezesporu i jejich využití kdekoli. Pro získání potřebné informace není nutné mít žádné další vybavení a díky jednoduchosti a ovládání je možné získat informace například i během jízdy autem.

operatorky

Vánoční Informační servis je pouhým začátkem.
Obsah informačního servisu a jeho načasování pro uvedení na trh je určeno snahou co nejvíce pomoci vám, všem zákazníkům naší společnosti v období vánočních nákupů, úklidů a konečně i odpočinku. Mezi celou řadou informací naleznete například otevírací doby významných obchodních domů, místa prodeje vánočních stromků a kaprů a jejich provozní doby, sněhová zpravodajství a informace pro motoristy mířící do významných zimních středisek, a dále pak i možnost poslat svým blízkým prostřednictvím pracovníků operátorského centra vánoční či novoroční přání pomocí krátké textové zprávy (SMS), faxu či elektronické pošty.
Operátorské služby jsou prozatím nabízeny pouze v českém jazyce. Již dnes se ovšem připravuje rozšíření těchto služeb i v jazyce anglickém.

Jak využít Informačního servisu?
K získání potřebné informace stačí pouze vytočit velmi jednoduché telefonní číslo, které vás spojí s příslušným pracovištěm, kde naleznete odpovědi na své dotazy nebo kde vám budou schopni pomoci.
V následující tabulce uvádíme seznam telefonních čísel jednotlivých služeb spolu s obsahem poskytovaných služeb.

Přehled Vánočního Informačního servisu platný od 1. 12. 1998

Název a telefonní číslo*) Obsah*)
INFO LINKA
Základní služby
*900
1. Přesný čas
2. Vyrušení telefonem
3. SMS automatické odesílání zpráv
INFO LINKA
Rozšířené služby
*911
Automatické
1. Biorytmy
2. Horoskopy
3. Vtipy a aforismy
4. Předpověď počasí
5. Informace pro motoristy

S operátorem
6. Jízdní a letové řády
7. Kulturní kalendář
6. Programy televize
7. Informace z obchodního a živnostenského rejstříku
8. Měnové kurzy, úroky a služby bank

„Vánoční balíček“
pro ty, kdo nakupují na poslední chvíli
9. Prodej vánočních stromků
10. Prodej vánočních kaprů
11. Otevírací doby velkých obchodních domů
POŠTOVNÍ SLUŽBA
*922
1. krátké textové zprávy (SMS) na GSM telefony
2. Krátké faxové zprávy
3. Zprávy prostřednictvím elektronické pošty

*) Obsah a rozsah Informačního servisu je dán poskytovatelem služby – společností Creatis, a. s. Obsah bude nadále průběžně měněn a uzpůsobován aktuálním potřebám zákazníků.

Operátorské služby jsou dostupné pouze z mobilních telefonů pro zákazníky společnosti EuroTel Praha na území České republiky.

Jak funguje INFO LINKA ZÁKLADNÍCH SLUŽEB?
Při volání na číslo*900 se vám ozve automatický operátor, který vám nabídne možnosti volby. K požadované informaci se dostanete pomocí DTMF volby z vašeho telefonu (zadáním příslušného čísla přes klávesnici telefonu). Později je možno tento postup zjednodušit tím, že při znalosti následné číselné kombinace je možné se přímo dostat k žádané informaci (např.: 900X, XX, nebo XXX, kde X je příslušná jedno až třímístná číselná kombinace – provolba směru).

Jak funguje INFO LINKA ROZŠÍŘENÝCH SLUŽEB?
Při volání na číslo *911 je možné zvolit dva postupy. Buď můžete být okamžitě spojeni na prvního volného operátora či operátorku, kteří vám poskytnou požadované informace či službu, a nebo máte-li již velmi dobré předchozí zkušenosti s konkrétním operátorem či operátorkou, můžete si tohoto pracovníka zvolit a čekat, až se vám bude moci věnovat.

Co znamená POŠTOVNÍ SLUŽBA?
Tato služba (*922) je zajišťována také pomocí operátorů, kteří na vaši žádost odešlou zprávu na vámi zvolenou adresu. Adresou může být telefonní číslo jiného GSM mobilního telefonu EuroTel Praha (zpráva bude doručena ve formátu krátké textové zprávy – SMS, která se zobrazí na displeji adresáta), nebo může být adresou faxové číslo (zpráva bude doručena jako fax na číslo příjemce) a nebo může být zpráva doručena na adresu elektronické pošty prostřednictvím sítě Internet.

Jaká je cena poskytovaných operátorských služeb?
Cena služeb je stanovena jako cena za minutu volání. Níže uvedené ceny jsou platné pro všechny uživatele telekomunikačních služeb společnosti EuroTel Praha a jsou stejné pro všechna časová pásma.

Přehled cen operátorských služeb společnosti EuroTel Praha

Název Cena*)
Kč/min
bez DPH
Cena*)
Kč/min
+5%DPH
INFO LINKA
Základní služby
*900
11,90 12,50
INFO LINKA
Rozšířené služby
*911
18,90 19,85
POŠTOVNÍ SLUŽBA
*922
13,90 14,60

*) Na uvedené směry platné pro operátorské služby společnosti EuroTel Praha nejsou uplatňovány volné minuty, náležející daným měsíčním paušálům. Účtuje se každých započatých 30 sekund od spojení hovoru.

Kde je možné získat aktuální informace o Informačním servisu společnosti Creatis, a. s.?
Aktuální obsahová nabídka těchto služeb je k dispozici na všech prodejních místech společně s aktuálním ceníkem služeb formou informačního letáku a brožurky.

Jakým způsobem řešit případné stížnosti?
Problémy a dotazy týkající se použití Informačního servisu (případné reklamace typu: Zda účastník volal daný směr?) směřujte na Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel Praha.
Problémy, dotazy a případné reklamace týkající se obsahové stránky Informačního servisu směřujte na poskytovatele služby, společnost Creatis, a.s.,
na telefon +420 2 5731 0464.

Závěrem…
Pevně věříme, že nabízený Informační servis prostřednictvím operátorů splní vaše očekávání a že vám na úvod pomůže a usnadní konec roku 1998 a v budoucnosti se stane vaším každodenním pomocníkem. Spol. Creatis, a.s. bude obsah a formu těchto služeb i nadále přizpůsobovat aktuálním potřebám svých zákazníků.

Za EuroTel Praha
oddělení vývoje nových produktů a služeb

Poskytovatelem Informačního servisu prostřednictvím operátorů je společnost Creatis, a.s., spolumajitel oprávnění ČTÚ k provozování teleinformační služby audiotext.

 













Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.