Žijeme v hektické době. Mnozí z nás jsou nuceni věnovat výkonu své práce stále
více a více času. Zaslepeni prací si však mnozí z nás ani nepovšimnou, že čas,
doposud náš přítel, se netušeně "převléká do role" protihráče, aby
nám tiše, avšak nemilosrdně, začal ukrajovat z dílce určeného našim blízkým,
přátelům, ale i nám samotným a našim zálibám, bez kterých bychom jen těžko byli
schopni načerpat nových sil, "dobít" svoji životní energii opět na
maximum!
Zastavte se a přemýšlejte! Vždyť dnes je již tolik možností jak omezit činnosti
určitého druhu na minimum! Možností, jak ušetřit nejen drahocenný a nenahraditelný
čas, ale také peníze a přitom docílit stejných, ne-li lepších výsledků.
Například takové placení účtů, kterých je dnes kolem nás více než dost. Že
stále navštěvujete bankovní a poštovní přepážky? Vidíte a přitom
právě zde máte vynikající příležitost jak svůj drahocenný čas ušetřit! Společnost
EuroTel vám nabízí INKASO Z ÚČTU - moderní a zároveň nejefektivnější způsob
úhrady poskytnutých služeb.
PLAŤTE INKASEM Z ÚČTU A UŠETŘENÝ ČAS VĚNUJTE SVÝM BLÍZKÝM,
ZASLOUŽÍ SI TO !!
Možnost platit účty za užívání mobilního telefonu INKASEM Z ÚČTU dnes využívá
již velké množství našich zákazníků. Vám ostatním, novým zájemcům z řad
našich zákazníků, bychom dnes chtěli znovu připomenout výhody, které s sebou tato
forma placení účtů přináší a poskytnout vám podrobnější informace.
INKASO Z ÚČTU je moderní a efektivní metoda placení, při které nemusíte
platit své
účty opakovaně bankovním převodem či poštovní poukázkou, máte jistotu,
že své účty budete mít zaplaceny včas a nevystavujete se nebezpečí, že váš
mobilní telefon bude odpojen z důvodu nezaplacení účtu.
Samozřejmě, že i nadále budete při tomto způsobu placení dostávat Fakturu -
Vyúčtování telekomunikačních služeb, čímž získáte přehled o celkové částce
účtované za používání vašeho mobilního telefonu v daném zúčtovacím období.
Účty, které zaplatíte inkasem, bezpečně poznáte - budou opatřeny
poznámkou "Běžné období neplaťte, placeno bezhotovostně".
Jste-li zákazníkem sítě T!P, zavedením služby INKASO Z ÚČTU se vám
snižuje výše pravidelného měsíčního poplatku u programů T!P 60 a T!P TOP!
Toto snížení pravidelného měsíčního poplatku mohou od 1. 3. 1999 využít i
zákazníci sítě GSM.
Jak si INKASO Z ÚČTU můžete zajistit?
Postačí, budete-li majitelem běžného
účtu u jakékoli banky v České republice nebo sporožirového účtu u České
spořitelny, a.s. Svůj účet poté zpřístupníte pro inkaso bez omezení, nebo pro
inkaso s limitem a banku požádáte o "Potvrzení o otevření účtu pro inkasní
platbu" ve prospěch účtu společnosti EuroTel Praha. Potvrzení z banky a
písemnou "Žádost o zavedení platby inkasem" zašlete poštou či faxem na
Oddělení péče o zákazníky, nebo ho předáte do kterékoliv značkové prodejny nebo
autorizovanému dealerovi společnosti EuroTel Praha. |
|
Poznámka: Vyúčtování za zúčtovací období, ve
kterém požádáte o zavedení inkasa, bude placeno inkasem, pokud nám žádost bude
doručena nejméně 7 pracovních dní před koncem daného zúčtovacího období.
Minimální doba platby INKASEM Z ÚČTU jsou tři zúčtovací období.
Výhoda pro vás - INKASO s limitem
Pokud jste si u vašeho kódu zákazníka na inkaso z účtu stanovili limit (minimálně
2.000,- Kč), tzv. Inkaso s limitem, máte zaručeno, že z vašeho bankovního
či sporožirového účtu nebude stržena částka vyšší než je vámi určený
peněžní limit.
Na faktury, které budou vyúčtovány na částku vyšší, než je vámi stanovený
limit
u společnosti EuroTel Praha, budete vždy upozorněni přímo na účtu poznámkou
"Stanovený limit překročen - účet neuhrazen! Zaplaťte bankovním převodem nebo
složenkou." V takovém případě nebude vyúčtovaná částka z vašeho
bankovního účtu stržena a účet budete muset uhradit v plné výši bankovním
převodem nebo složenkou.
INKASO bez omezení
Tak jako si můžete na inkaso z účtu stanovit limit, můžete
ho též ponechat bez omezení. V takovém případě však musí být
váš bankovní účet otevřen pro společnost EuroTel Praha bez omezení. Pak budou na
vašem kódu zákazníka všechny faktury za hovorné placeny formou inkasa, bez ohledu na
výši celkové částky za dané zúčtovací období.
Důležité informace pro vás:
Pokud se rozhodnete platit služby poskytnuté spol. EuroTel inkasem z účtu, v
žádném případě to neomezí vaše právo účet v případě námitek k jeho výši
reklamovat!
Naopak ovšem, nebude-li na vašem bankovním účtu v okamžiku transakce dostatečné
finanční krytí, nejste zbaveni povinnosti účet za služby společnosti EuroTel Praha
uhradit.
Lze službu Inkaso z účtu zrušit?
Službu Inkaso z účtu lze zrušit písemnou žádostí (dopis nebo fax)
zaslanou na Oddělení péče o zákazníky nebo vyplněním formuláře "Žádost o
změnu" v kterékoliv značkové prodejně nebo u kteréhokoliv autorizovaného
dealera společnosti EuroTel Praha.
Pro další informace se neváhejte obrátit na pracovníky Oddělení péče o
zákazníky, kteří jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně na telefonních
číslech
*11 (z mobilního telefonu)
nebo
0800 1 80011 (volání těchto čísel je na území ČR zdarma)
popřípadě využijte faxové číslo : 02/6701 6733
informace naleznete též na internetové adrese www.eurotel.cz.
|