Výhody zavedení inkasa s
limitem
|
používáte moderní
a efektivní formu bezhotovostního placení. |
|
máte kontrolu
a přehled o výdajích za používání Vašeho mobilního telefonu. |
|
máte možnost si u
společnosti EuroTel Praha stanovit limit zajišťující, že
z Vašeho bankovního účtu nemůže být za provoz telefonu odečtena částka vyšší,
než je stanovený limit. |
|
nemusíte se starat o placení
účtů za mobilní telefon. |
|
vyvarujete se odpojení
Vašeho mobilního telefonu z důvodu nezaplacení účtu. |
|
ušetříte svůj čas
a peníze. |
Podmínky pro platbu inkasem z
účtu:
|
máte-li na jednom účtu
(jeden kód zákazníka) u společnosti EuroTel Praha více telefonů, platba inkasem
platí pro všechny telefony. |
|
při nedostatečném
finančním krytí na Vašem bankovním účtu nejste zbaveni povinnosti účet za služby
společnosti EuroTel Praha zaplatit. |
Postup pro stanovení limitu:
|
inkasní limit si stanovujete u společnosti
EuroTel Praha na "Žádosti o zavedení platby inkasem z účtu" . |
|
minimální výše limitu je 2 000 Kč
na každý Váš kód zákazníka u společnosti EuroTel Praha. Limit musí být
uveden na celé stokoruny. |
|
pokud částka za provoz Vašeho telefonu za
jedno zúčtovací období překročí Vámi stanovený limit, obdržíte účet s
poznámkou:"Smluvní limit překročen - účet neuhrazen!".V
takovém případě nebude vyúčtovaná částka za dané zúčtovací období z Vašeho
bankovního účtu odečtena a účet je nutno v plné výši uhradit bankovním převodem
nebo složenkou. |
|
inkasní limit je možno
změnit na základě Vaší písemné žádosti zaslané na
Oddělení péče o zákazníky. |
Pokyny pro zavedení platby inkasem
s limitem:
|
Váš bankovní účet zpřístupníte
pro inkaso bez omezení nebo s inkasním limitem shodným
nebo vyšším, než je Vámi stanovený limit u společnosti EuroTel Praha. |
|
požádáte svou banku o "Potvrzení
o otevření účtu pro inkasní platbu" ve prospěch účtu společnosti
EuroTel Praha. |
|
vyplněnou žádost a potvrzení z banky
zašlete poštou nebo faxem na Oddělení péče o
zákazníky. |
Další informace o inkasu:
|
faktura za zúčtovací období, ve kterém
požádáte o zavadení inkasa, bude hrazena inkasem, pokud bude žádost doručena do
společnosti EuroTel Praha nejméně 7 pracovních dní před koncem daného
zúčtovacího období. |
|
způsob úhrady účtů inkasem umožňuje
rovněž zůčtování zálohových plateb požadovaných společností
EuroTel Praha dle platného ceníku služeb. |
|
účty hrazené inkasem jsou opatřeny
poznámkou "Neplaťte, placeno bezhotovostně". |
|
pokud obdržíte pravidelné vyúčtování za
provoz mobilního telefonu bez této poznámky, znamená to, že platba inkasem Vám bude
zavedena až od následujícího účtovacího období (v tomto případě zaplaťte
účet složenkou nebo bankovním převodem). |
|
v případě změny čísla Vašeho
bankovního účtu pro platbu inkasem oznamte nejméně 7 pracovních dní před
skončením zúčtovacího období tuto změnu písemně společnosti EuroTel Praha spolu
s doručením nového "Potvrzení o otevření účtu
pro inkasní platbu" z Vaší
banky. |
|
úhrada poskytnutých služeb inkasem z účtu
neomezuje Vaše právo účet reklamovat, pokud budete mít námitky k
jeho výši. |
|
zrušení platby inkasem z
účtu musí být oznámeno společnosti EuroTel Praha nejpozději 7 pracovních dní
před koncem zúčtovacího období, za něž má být platba naposledy provedena.Způsob
úhrady se Vám pak automaticky změní na úhradu prostřednictvím poštovní poukázky,
která bude přiložena k Vašemu účtu. Tento způsob úhrady může být na Vaší
žádost změněn na bankovní převod. |
Potřebujete vědět víc:
|
v případě jakýchkoliv
dotazů kontaktujte Oddělení služeb zákazníkům každý den po dobu 24 hodin na
telefonních číslech 02/6701 6701 nebo *11 (z mobilního telefonu) a na faxovém čísle
02/6701 6733, *11(z mabilního telefonu) nebo
0800 180011 (zelená linka) a na faxovém čísle 02/6701 6733. |
Písemné žádosti zasílejte na
adresu:
EuroTel Praha, spol. s r. o.
Oddělení služeb zákazníkům
Sokolovská 855/225
P.O. Box 49
19000 Praha 9, Česká republika
|