Biorytmy
Plánujete důležitou schůzku? Podle data narození můžete zjistit Vaši fyzickou,
citovou a inteligenční kondici pro daný den. Čím vyšší hodnoty, tím lépe.
klíčové slovo |
povinné parametry |
volitelné parametry |
BIO |
datum narození |
požadované datum |
Každý z ukazatelů může dosahovat hodnot v rozsahu
100 až -100. Hodnota 100 znamená maximální (nejlepší) kondici, hodnota -100 je pak
nejkritičtější hodnotou, při které je nejlépe nevycházet ven.
BIO_201171_050499 ... obdržíte biorytmus pro
datum narození 20.11.1971 na den 5.4.1999
Shoda
partnerů
Zajímalo by Vás zda se k sobě s Vaší partnerkou (partnerem)
hodíte? Stačí zadat Vaše data narození a za chvíli to budete vědět.
klíčové slovo |
1.povinný parametr |
2.povinný parametr |
SHO |
datum narození |
datum narození partnera |
display
SHO_170775_090878 -> (SHO) Shoda partnerů – fyzicka: 30, citova 93, intelekt: 82.
Faktor uplne shody: 68
Vtipy
Obdržíte příjemný vtip z naší rozsáhlé databáze.
Vtipy
- “kameňáky”
Máte raději černý či drsný humor? Žádný problém. Naše databáze obsahuje i
velké množství “kamenných” vtipů.
Aforismy
Chcete-li se pobavit, ale i poučit nechte si poslat aforismus.
Murphyho
zákony
Obdržíte jeden z Murphyho zákonů.
display
MUR -> (MUR) Murphyovska filozofie: Usmivejte se! Zitrek bude horsi nez dnesek.
Hádanky
Naše hádanky, vážně i nevážně, Vás pobaví. GSM InfoText Vám pošle hádanku a
za 20 vteřin její správné řešení.
Zápalky
Rádi soutěžíte? Zkoušíte rádi Vaši bystrost? Zkuste hru zápalky!
klíčové slovo |
povinné parametry |
volitelné parametry |
ZAP |
S |
start hry s 15
zápalkami |
YY |
výchozí počet
zápalek
( 15 až 25 ) |
Y |
počet odebraných
zápalek |
|
K |
předčasné
ukončení hry |
Na hromádce leží 15 zápalek (případně 15 až 25 podle
Vašeho volitelného nastavení). Počítač a Vy střídavě odebíráte od
1 do 3 zápalek. Na koho zbyde poslední zápalka, prohrál.
Pokud
neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut
před vypršením limitu obdržíte upozornění.
ZAP_S ... začátek nové hry s 23 zápalkami
ZAP_S_24 ... začátek nové hry s 24 zápalkami
ZAP_2 ... odebíráte 2 zápalky
ZAP_K ... předčasné ukončení hry
display
ZAP_3 -> (ZAP) Odebiram 3 zapalky, zbyva 17 zapalek. Cekam na Vasi
odpoved.
Dělostřelecký
souboj
Cílem této hry je trefit protivníka dobře mířenou střelou
z děla. Počítač Vám sdělí umístění Vašeho protivníka. Vy zadáte váhu
střelného prachu, úhel a pak už jen čekáte, kam Vaše střela dopadne. Podle
vzdálenosti Vaší střely od cíle, kterou Vám sdělí počítač, pak můžete upravit
náměr a nálož.
klíčové slovo |
1.povinný parametr |
2.povinný parametr |
DEL |
S |
start hry |
úhel |
0 - 90° |
K |
předčasné
ukončení hry |
|
množství
střelného prachu |
0 - 10 kg |
Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra
automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
DEL_S ... začátek nové hry
DEL_3_50 ... střela na cíl pod úhlem 50o s 3 kilogramy střelného prachu
DEL_K ... předčasné ukončení hry
display
DEL_2_45 -> (DEL) Trochu kratka rana, strela dopadla 4.94 km před cil,
zbyva Vam 98.00 kg prachu. Strilejte dal.
Přistání
na měsíci
Jste na oběžné dráze Měsíce, padáte a máte jen omezené množství paliva
na brždění. Teď se snažte, ať hladce přistanete!
klíčové slovo |
povinné parametry |
1.volitelný parametr |
2.volitelný parametr |
3.volitelný parametr |
LUN |
S |
start hry |
výchozí množství
paliva (20 - 200) |
výchozí rychlost
(10 - 200) |
výchozí výška
(100 - 300) |
X |
množství paliva na
brždění ( 0 - 25 ) |
|
K |
předčasné
ukončení hry |
Smyslem hry je hladce přistát na povrchu měsíce. Rychlost
jakou se blížíte k povrchu měsíce ovlivňujete zadáním paliva určeného na
brždění. Pokud budete zadávat příliš malé množství, vaše raketa bude padat
příliš rychle a rozbije se o povrch Měsíce. Pokud zadáte přílíš velké
množství paliva může se stát, že raketa překoná přitažlivost a začne opět
stoupat. Potom je nutné zadávat nulové množství paliva tak dlouho, dokud raketa
nezačne opět klesat.
Pokud
při zahájení nové hry nezadáte žádné volitelné parametry, začne hra se
standardním nastavením, které se dozvíte v odpovědi počítače.
Pokud
neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut
před vypršením limitu obdržíte upozornění.
LUN_S ... začátek nové hry se standardním
nastavením
LUN_S_100_80_2000 ... začátek nové hry s nastavením 100 tun paliva,
výchozí přistávací rychlost 80 m/s, výška nad povrchem Měsíce 2000 metrů.
LUN_10 ... brzdění 10 tun paliva
LUN_K ... předčasné ukončení hry
display
LUN 8 -> (LUN) Vase vyska je 930 m, rychlost 56 m/sec, zbyva palivo 42 tun.
Zadejte palivo.
Lodě
Máte dlouhou chvíli a chtěli byste prožít vzrušující chvíle plné
napětí? Zahrajte si lodní souboj, tak jak ho znáte ze školních lavic. Zvolte si
velikost hrací plochy a rozmístěte lodě. První střelu má počítač, Vy na ni
odpovíte a pak už záleží jen na Vaší strategii.
klíčové slovo |
povinné parametry |
1.volitelný parametr |
2.volitelný parametr |
3.volitelný parametr |
LOD |
S |
start hry |
velikost
hrací plochy (viz. tabulka) |
počet lodí
typu 2 |
počet lodí
typu 1 |
XY_Z |
XY (pozice Vaší
střely)
Z (výsledek střely počítače: V=voda, Z=zásah, P=potopeno) |
K |
předčasné ukončení
hry |
SOUTEZ |
start soutěžní hry |
pokud nezadáte 2. a 3. volitelný parametr použije počítač
standardní počet a složení lodí pro zadanou velikost hracího pole (viz.
následující tabulka)
hodnota 1. volitelného parametru |
hrací plocha |
počet lodí typu 2 |
počet lodí typu 1 |
5 (standardní nastavení) |
5x5 |
3 |
1 |
6 |
6x6 |
4 |
2 |
7 |
7x7 |
6 |
2 |
8 |
8x8 |
7 |
3 |
9 |
9x9 |
7 |
3 |
10 |
10x10 |
8 |
3 |
loď typu 1 pokrývá 1 čtvereček hrací plochy, loď typu 2
pokrývá 2 čtverečky hrací plochy
jednotlivé
lodě se nesmějí navzájem dotýkat a to ani rohy
maximální
celkový počet lodí je roven velikosti jedné strany hracího pole +1 (např. na hracím
poli 7x7 můžete mít maximálně 8 lodí jakéhokoli typu)
střely
se střídají rovnoměrně, tzn. že i po Vašem zásahu střílí počítač a naopak
Pokud
neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut
před vypršením limitu obdržíte upozornění.
SOUTĚŽ
Nebaví Vás hrát “jen tak”? Zahrajte si o hodnotné ceny (např. tričko
EuroTel, CDčko GO a jiné), které obdrží každý, kdo porazí počítač
v soutěžním námořním souboji. Stačí odeslat požadavek na zahájení
soutěžní hry LOD_SOUTEZ a počítač Vám napíše na jakém hracím poli a
s jakým počtem a složením lodí se bude hrát. Pokud zvítězíte, stačí zadat
poštovní adresu, na kterou budete chtít cenu poslat a za pár dní ji máte doma.
LOD_S ... začátek nové hry – hrací pole 5x5, 3
lodě typu 2, 1 loď typu 1 (viz. tabulka)
LOD_S_6_3_5 ... začátek nové hry – hrací pole 6x6, 3 lodě typu 2, 5
lodí typu 1
LOD_S_10_10_0 ... začátek nové hry – hrací pole 10x10, 10 lodí typu
2, žádná loď typu 1
LOD_B2_V ... střílíte na B2, předchozí střela počítače byla do vody
LOD_A4_Z ... střílíte na A4, předchozí střela počítače zasáhla,
ale nepotopila Vaši loď
LOD_B2_P ... střílíte na B2, předchozí střela počítače zasáhla a
potopila Vaši loď
LOD_SOUTEZ ... začátek nové soutěžní hry o ceny
LOD_K ... předčasné ukončení hry
display
LOD_S_ 6 -> (LOD) Nova hra 6 x 6, 4x lod typu 2, 2x lod
typu 1, hra registrovana pod cislem 1. Ja strilim na F2.
Logic
Určitě si ještě pamatujete na barevné kolíčky a deset možností uhádnout
pořadí a barvu kolíčků. Logic je obdobou této hry. Počítač si myslí číslo a
Vaším úkolem je ho uhádnout. Záleží jen na Vás na kolik pokusů se Vám to
podaří.
klíčové slovo |
povinné parametry |
volitelné parametry |
LOG |
S |
start standartní hry
(tipujete 3 ciferné číslo) |
X |
počet číslic
hádaného čísla |
SOUTEZ |
start soutěžní hry |
|
YYYYY |
hádané číslo |
K |
předčasné ukončení
hry |
Počítač si vymyslí 3 až 5ti místné číslo, složené
z číslic 0 až 9, ve kterém se číslice nesmí opakovat, tedy například 2105.
Vy tipujete jaké číslo si počítač myslí. Na Váš tip odpoví počítač dvěmi
čísly – počtem správně umístěných číslic a počtem správně uhádnutých
číslic, ale na nesprávném místě. Takže pokud tipujete číslo 2701 a číslo které
máte uhodnout je 2105, odpověď bude: 1 správně umístěná číslice (za číslici 2
na prvním místě) a 2 správné číslice na nesprávném místě (za číslici 0 a 1).
Pokud
neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut
před vypršením limitu obdržíte upozornění.
SOUTĚŽ
Nebaví Vás hrát “jen tak”? Zahrajte si o hodnotné ceny (např. tričko
EuroTel, CDčko GO a jiné), které obdrží každý, kdo uhodne soutěžní číslo
nízkým počtem tahů. Stačí odeslat požadavek na zahájení soutěžní hry
LOG_SOUTEZ a počítač Vám napíše z kolika číslic se hledané číslo skládá
a v kolika tazích jej musíte uhodnout. Pokud zvítězíte, stačí zadat poštovní
adresu, na kterou budete chtít cenu poslat a za pár dní ji máte doma.
LOG_S…začátek nové hry, tipujete 3 místné
číslo.
LOG_ 1287... Váš tip na hledané číslo – 1287, v odpovědi se dozvíte
počet správných číslic.
LOG_SOUTEZ ... začátek nové soutěžní hry o ceny
LOG_K ... předčasné ukončení hry
display
LOG_S_4 -> (LOG) Zacatek nove hry – tipujete 4 mistne cislo.
Šachy
Máte chuť potrápit své mozkové závity a změřit si síly
s počítačem? Máte možnost.
klíčové slovo |
povinné parametry |
volitelné parametry |
SACH |
S |
start
hry |
B |
Hrajete s bílými
figurami |
C |
Hrajete s černými
figurami |
K |
předčasné ukončení
hry |
|
Q |
velká rošáda |
X |
malá rošáda |
SACH |
výpis aktuálního
rozmístění figur |
Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra
automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění
SACH_S ... začátek nové hry
SACH_S_C ... začátek nové hry, hrajete s černými figurami
SACH_D2D4 ... Váš tah z D2 na D4
SACH_Q ... provádíte velkou rošádu
SACH_SACH ... výpis aktuálního rozmístění figur na šachovnici
SACH_K ... předčasný konec hry
display
SACH C7C5 -> (SACH) Vas tah byl C7 na C5. Muj tah je D7 na D5.
Testy
Chcete se lépe poznat? Nabízíme Vám širokou škálu testů, stačí si vybrat
ten, na který máte chuť. Druh testu si můžete vybrat sami nebo Vám ho zvolí
počítač. Pak už stačí jen odpovídat a určitě o sobě zjistíte věci, které jste
ani netušili. Moc vážně to ale neberte.
klíčové slovo |
povinné parametry |
TEST |
S |
začátek nového testu
dle výběru počítače |
S_název vybraného
testu |
začátek nového testu
dle Vašeho výběru |
TEST |
výpis seznamu a
názvů všech testů |
X |
písmeno vybrané
odpovědi |
K |
předčasné ukončení
testu |
Pokud na otázku neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude
Váš test automaticky ukončen. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
TEST_TEST ... obdržíte seznam testů a jejich názvy
TEST_S ... zahájení nového testu dle výběru počítače
TEST_S_SEX... zahájení testu s názvem SEX
TEST_C ... Vaše odpověď na zadanou otázku je C
TEST_K ... předčasné ukončení testu
display
TEST_A -> (TEST) 2 Uz se Vam stalo, ze jste zapomnel(a) neco zaplatit ?
Zajímavosti
ze světa hvězd
Zajímají Vás “drby” ze světa hvězd? V naší neustále se obnovující
databázi najdete nepřeberné množství těch nejnovějších a nejpikantnějších.
Počítadlo
do roku 2000
Chcete vědět kolik dní zbývá do počátku nového tisíciletí ? Použijte službu
GSM InfoText s klíčovým slovem 2000.
TIP na
sportku
Hrajete sportku, 5 ze 40, šťastných 10, či jiné tipovací hry a stále nic
nevyhráváte? GSM InfoText se Vám pokusí poradit, která čísla sázet (nerozbíjejte
však mobilní telefon, když to opět nevyjde).
klíčové slovo |
1. nepovinný parametr |
2. nepovinný parametr |
SPO |
počet náhodně vybraných
čísel |
rozsah výběru |
Tip na sportku - odešlete pouze klíčové
slovo SPO tj. bez udání parametrů.
Tip na hru 5 ze 40 - odešlete SPO_5_40
Tip na šťastných 10 - odešlete SPO_10_80
Koktejlový
TIP
Chystáte párty a chcete své přátele něčím překvapit ? Poradíme Vám recept na
koktejl, kterým všechny určitě ohromíte.
Ceník volitelných služeb v sítích
společnosti EuroTel Praha naleznete zde. |