EuroTel představuje
Informační servis prostřednictvím operátorů
Akciová společnost Creatis se svou dceřinnou společností Teleconsult, držitelem
oprávnění ČTÚ k provozování teleinformační služby audiotext, uvádí na trh
nový typ služeb. Prostřednictvím sítě společnosti EuroTel Praha je pro
uživatele služeb T!P, GSM Global a programu GO připraven - Informační servis.
Přicházíme se speciální aktuální nabídkou Vánočního Informačního servisu.
Výhodou operátorských služeb je jejich jednoduchost, rychlost a skutečnost, že je k
dispozici kterémukoliv uživateli telekomunikačních služeb společnosti EuroTel. Pro
jejich využití není nutné tyto služby dodatečně aktivovat. Velkou výhodou je
bezesporu i jejich využití kdekoliv. Pro získání potřebné informace není nutné
mít žádné další vybavení a díky jednoduchosti v ovládání je možné získat
informace například i během jízdy autem.
Operátorské služby jsou prozatím nabízeny pouze v českém jazyce. Již dnes se
ovšem připravuje rozšíření těchto služeb i v jazyce anglickém.
Jak využít Informačního servisu?
K získání potřebné informace stačí pouze vytočit velmi jednoduché telefonní
číslo, které vás spojí na příslušné pracoviště, kde naleznete odpovědi na své
dotazy nebo kde vám budou schopni pomoci.
Seznam telefonních čísel, název služby a obsah poskytovaných služeb na daném
telefonním čísle je uveden v následující tabulce.
Přehled Informačního Servisu platný od 1.12.1998
Název a telefonní číslo *) |
Obsah *) |
INFO
LINKA
Základní služby
*900
|
Automatické
1. Přesný čas
2. Vyrušení telefonem
3. SMS automatické odesílání zpráv |
INFO
LINKA
Rozšířené služby
*911
|
Automatické
1. Biorytmy
2. Horoskopy
3. Vtipy a aforismy
4. Předpověď počasí
5. Informace pro motoristy
S operátorem
6. Jízdní a letové řády
7. Kulturní kalendář
8. Programy televize
9. Informace z obchodního a živnostenského rejstříku
10. Měnové kurzy, úroky a služby bank |
POŠTOVNÍ
SLUŽBA
*922
|
1. Krátké textové zprávy (SMS) na GSM
telefony
2. Krátké faxové zprávy
3. Zprávy prostřednictvím elektronické pošty |
*) Obsah a rozsah Informačního servisu je
dán poskytovatelem služby - společností Creatis,a.s. Obsah bude nadále průběžně
měněn a uzpůsobován aktuálním potřebám zákazníků.
Operátorské služby jsou dostupné pouze z mobilních telefonů pro zákazníky
společnosti EuroTel Praha na území České republiky.
Jak funguje INFO LINKA Základních služeb?
Při volání na číslo *900 se vám ozve automatický operátor, který
vám nabídne možnosti volby. K požadované informaci se dostanete pomocí DTMF volby z
vašeho telefonu (zadáním příslušného čísla přes klávesnici telefonu). Později
je možno tento postup zjednodušit tím, že při znalosti následné číselné
kombinace je možné se přímo dostat k žádané informaci (např.: *900 X, XX, nebo
XXX, kde X je příslušná jedno až třímístná číselná kombinace - provolba
směru).
Jak funguje INFO LINKA Rozšířených služeb?
Při volání na číslo *911 je možné využít dva druhy služeb.
Prvním jsou informace, které jsou k dispozici prostřednictvím automatického
operátora. Druhým typem je servis prostřednictvím skutečných operátorů. Můžete
zvolit dva postupy. Buď budete okamžitě spojeni na prvního volného operátora či
operátorku, kteří vám poskytnou požadované informace či službu, a nebo máte-li
již velmi dobré předchozí zkušenosti s konkrétním operátorem či operátorkou,
můžete si tohoto pracovníka zvolit a čekat až se vám bude moci věnovat.
Co znamená Poštovní služba?
Tato služba (*922) je zajišťována také pomocí operátorů, kteří
na vaši žádost odešlou zprávu na vámi zvolenou adresu. Adresou může být
telefonní číslo jiného GSM mobilního telefonu EuroTel Praha (zpráva bude doručena
ve formátu krátké textové zprávy – SMS, která se zobrazí na displeji adresáta),
nebo může být adresou faxové číslo (zpráva bude doručena jako fax na číslo
příjemce)
a nebo může být zpráva doručena na adresu elektronické pošty prostřednictví
sítě Internet.
Jaká je cena poskytovaných operátorských služeb?
Cena služeb je stanovena jako cena za minutu volání. Níže uvedené ceny jsou platné
pro všechny uživatele telekomunikačních služeb společnosti EuroTel Praha a jsou
stejné pro všechna časová pásma.
Přehled cen operátorských služeb
společnosti EuroTel Praha
Název |
Cena*)
Kč/min
bez DPH |
Cena*)
Kč/min
+5%DPH |
INFO LINKA
Základní služby
*900 |
11,90 |
12,50 |
INFO LINKA
Rozšířené služby
*911 |
18,90 |
19,85 |
POŠTOVNÍ SLUŽBA
*922 |
13,90 |
14,60 |
*) Na uvedené směry
platné pro operátorské služby společnosti EuroTel Praha nejsou
uplatňovány volné minuty, náležející daným měsíčním paušálům.
Účtuje se každých započatých 30 sekund od spojení hovoru.
Kde je možné získat aktuální informace o Informačním servisu společnosti
Creatis, a.s.?
Aktuální obsahová nabídka těchto služeb je k dispozici na všech prodejních
místech společně s aktuálním ceníkem služeb.
Jakým způsobem řešit případné stížnosti?
1. |
Problémy a dotazy týkající se použití
Informačního servisu (případné reklamace typu: Zda účastník volal daný směr?)
směřujte na Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel Praha. |
2. |
Problémy, dotazy a případné reklamace
týkající se obsahové stránky Informačního servisu směřujte na poskytovatele
služby společnost Creatis, a.s.
na telefon +420 2 5731 0464. |
Poskytovatelem Informačního servisu prostřednictvím operátorů je společnost
Creatis, a.s., spolumajitel oprávnění ČTÚ k provozování teleinformační služby
audiotext.
|