Vítáme Vás v roce 1997
HOME | MAGAZÍNY
Vážení zákazníci,
i když jaro už, zdá se, klepe na dveře a zima se definitivně vytrácí, nad
stránkami našeho Magazínu se setkáváme v tomto roce poprvé. I proto nás velmi
těší, že vás nyní můžeme seznámit s řadou příznivých zpráv o tom, co nového
jsme pro vás připravili a co dalšího chystáme. Dříve, než začnete Magazínem
listovat, dovolte několik vět o tom, co vás jako naše zákazníky může zajímat
nejvíce.
Pokrytí jak území tak populace České republiky signálem systémů NMT i GSM
zůstává nadále neocenitelnou výhodou, kterou jako zákazníci společnosti EuroTel
disponujete. Tento fakt potvrzuje 96% pokrytí území (98 % populace) systému NMT a 66%
pokrytí území (76 % populace) systému GSM.V současné době se zaměřujeme nejen na
rozšiřování plošného pokrytí, ale snažíme se zkvalitňovat tzv. “vnitřní
pokrytí”, to znamená, abyste byli se svým telefonem ve spojení i při pohybu ve
velkých budovách, kancelářských komplexech, obchodních střediscích a podobně.
Značné úsilí i prostředky vynakládáme na zvyšování kapacity naší sítě v
některých extrémě zatížených oblastech.
Ze služeb, které jsme pro vás v posledních týdnech připravili, vřele doporučujeme
využít možnost nové efektivní platby vašich účtů - Inkaso z účtu. Touto
službou nejen ušetříte svůj drahocenný čas, ale podstatně zjednodušíte proces
vlastní platby. Pro moravské zákazníky systému NMT jsme připravili regionální
specialitu - nový výhodný program služeb Region, díky němuž můžete ušetřit
značnou část svých výdajů za mobilní telefon. Jestliže se tato novinka osvědčí,
jsme připraveni na její další rozšíření v ostatních oblastech České republiky.
Protože bychom na tomto místě neradi odkryli všechny služby společnosti EuroTel
Praha chystané na tento rok a připravili vás tak o řadu příjemných překvapení,
uvádíme pouze malou část z nich. Služba GSM InfoText, kterou můžete využívat od
počátku dubna tohoto roku, jistě zaujme svou jedinečnou možností přijímat na váš
přístroj systému GSM informace o aktuální dopravní situaci, předpovědi počasí
nebo například devizových kurzech. Mezi nejžhavější novinky bude určitě patřit
možnost přímého připojení na Internet přes váš mobilní telefon. Tato služba
přinese na rozdíl od dnešní možnosti dial-up připojení - přenos probíhá navíc
přes pevnou telefonní síť - možnost přímého spojení vašeho mobilního telefonu
se sítí daného poskytovatele služeb Internetu.
Vy, kteří používáte větší množství linek EuroTelu a patříte tak k našim
velkým zákazníkům, budete již brzy moci využívat některé speciální služby,
vycházející z vašich individuálních komunikačních potřeb a požadavků.
Když už padla zmínka o komunikaci, rádi bychom vám poděkovali za veškeré vaše
připomínky a dotazy, s nimiž se na nás obracíte, protože právě to je jeden z
možných způsobů jak být s vámi, našimi klienty, v kontaktu a dozvědět se více o
problémech, na něž při využívání mobilních telefonů a služeb narážíte.
Jedním z důkazů, že tyto připomínky nezůstávají bez povšimnutí, je například
fakt, že naše Oddělení služeb
zákazníkům přešlo počátkem tohoto roku na nepřetržitý provoz.
Zákaznický servis tedy můžete kontaktovat plných 24 hodin denně, 7 dní v týdnů,
365 dní v roce!
Závěrem bychom vás rádi ujistili, že si velice vážíme toho, že jste zákazníky
společnosti EuroTel Praha, a že učiníme v budoucnu vše pro to, abychom vám zajistili
stále se zvyšující úroveň našich služeb.
Příjemné čtení, hodně zdraví, úspěchů a spokojenosti vám jménem celé
společnosti přeje
Jamie Macdonald
výkonný ředitel pro prodej a marketing
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.