BILLBOARDOVÁ KAMPAŇ EUROTEL

HOME | MAGAZÍNY

Jednou z velkých předností společnosti EuroTel před konkurencí je výrazně vyšší pokrytí území signálem GSM. V současné době síť EuroTel GSM Global pokrývá 68 % území České republiky (79 % populace) a 34 zemí na čtyřech kontinentech, kde má společnost EuroTel roamingové partnery.Pro tuto konkurenční výhodu jsme se rozhodli vytvořit reklamní kampaň, která by na kvalitu našeho pokrytí upozornila. Průvodním sloganem celé kampaně v různých druzích médií je “Více pokrytí na více místech” a nyní ji tvoří čtyři motivy, nesoucí symboly jak národního, tak mezinárodního pokrytí. Jsou to vlajka, tetování, dívka v kroji a dívka v orientálním obleku. Pro televizní vysílání byl natočen reklamní spot, který humornou formou ukazuje jeden ze způsobů využití mobilního spojení v zahraničí.

Kampaň na pokrytí můžete tedy vidět v televizi, tisku a na billboardech. Jako doplňkové médium využíváme zdarma rozdávané pohledy firmy Bumerang, které naleznete ve vybraných restauracích nebo značkových prodejnách společnosti EuroTel po celé republice. Přímo v obchodech jsou pak vystaveny různé propagační materiályse stejnými visuály - plakáty, houpače, samolepky apod.

Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.