BILLBOARDOVÁ KAMPAŇ EUROTEL
HOME | MAGAZÍNY
Jednou z velkých předností společnosti EuroTel před konkurencí je výrazně vyšší
pokrytí území signálem GSM. V současné době síť EuroTel GSM Global pokrývá 68 %
území České republiky (79 % populace) a 34 zemí na čtyřech kontinentech, kde má
společnost EuroTel roamingové partnery.Pro tuto konkurenční výhodu jsme se rozhodli
vytvořit reklamní kampaň, která by na kvalitu našeho pokrytí upozornila. Průvodním
sloganem celé kampaně v různých druzích médií je “Více pokrytí na více
místech” a nyní ji tvoří čtyři motivy, nesoucí symboly jak národního, tak
mezinárodního pokrytí. Jsou to vlajka, tetování, dívka v kroji a dívka v
orientálním obleku. Pro televizní vysílání byl natočen reklamní spot, který
humornou formou ukazuje jeden ze způsobů využití mobilního spojení v zahraničí.
Kampaň na pokrytí můžete tedy vidět v televizi, tisku a na billboardech. Jako
doplňkové médium využíváme zdarma rozdávané pohledy firmy Bumerang, které
naleznete ve vybraných restauracích nebo značkových prodejnách společnosti EuroTel
po celé republice. Přímo v obchodech jsou pak vystaveny různé propagační
materiályse stejnými visuály - plakáty, houpače, samolepky apod.
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.