KONVERZANT
HOME | MAGAZÍNY
Víme, jak jsou včasné a úplné informace důležité pro naši vzájemnou komunikaci.
Chcete-li mít vždy k dispozici všechny potřebné informace, abyste je mohli co
nejlépe využít, seznamte se s dalším možným způsobem jejich získávání
prostřednictvím zařízení Konverzant.
Co je to Konverzant?
Konverzant je hlasový informační systém, který poskytuje volajícímu zákazníkovi
hlasové informace uložené v digitální formě na disku či v databázi. Společnost
EuroTel toto zařízení využívá, aby volajícím zákazníkům umožnila odpovědi na
obvyklé i aktuální otázky. V současné době lze s Konverzantem komunikovat česky a
anglicky.
Jak se spojíte s Konverzantem?
S Konverzantem se automaticky spojíte při každém volání na Oddělení služeb
zákazníkům. Záleží pouze na vás, zda po vyslechnutí úvodní hlásky přejdete k
výběru informací nebo necháte hovor přepojit na našeho pracovníka. Volba z celkové
nabídky systému Konverzant je velice jednoduchá a spočívá pouze ve stisknutí
příslušného tlačítka na vašem mobilním telefonu. Pokud si budete chtít
vyslechnout informaci opakovaně nebo se v nabídce vrátit o krok zpět, stiskněte
“#”. Zadáním “*” můžete hovor kdykoliv ukončit.
Komunikace s Konverzantem vám není účtována!
Jaké informace Konverzant nabízí?
Konverzant vám umožní v klidu a v libovolném počtu opakování vyslechnout :
•informace o aktuální speciální nabídce společnosti EuroTel Praha
•informace o cenách přístrojů a služeb
•informace o ovládání záznamové schránky
•přehled značkových prodejen společnosti EuroTel
•informace o roamingových partnerech v síti GSM
Od 1. 6. 1997 můžete navíc získat i informace o aktuálním stavu vašeho
zákaznického účtu. Kdykoliv si budete chtít ověřit, zda byl váš účet u
společnosti EuroTel již vyrovnán, postačí volat *11 nebo02/ 6701 6701 z vašeho
mobilního telefonu a Konverzant vám odpoví.
Aktuální stav zákaznického účtu je peněžní rozdíl mezi částkou vyúčtovanou k
úhradě za služby poskytnuté společností EuroTel a platbami, které byly zákazníkem
zaplaceny a přiřazeny na jeho účet u společnosti EuroTel. Na účtu zákazníka
může být:
•přeplatek, tzn. platby od zákazníka jsou vyšší než fakturované částky
•nedoplatek, tzn. k danému datu nebyla uhrazena částka v plné výši
•nulový stav, tzn. zákaznický účet je vyrovnán,platby od zákazníka pokrývají
přesně vyúčtovanou částku.
Pokud je na zákaznickém účtu vedeno více mobilních telefonů, odpovídá stav účtu
celkové částce za všechny mobilní telefony na tomto účtu.
Návod k výběru informace o stavu účtu
• na mobilním telefonu volte * 11 nebo číslo 02 / 6701 6701
• pro komunikaci se systémem Konverzant v českém jazyce stiskněte tlačítko 1
Po zadání 1 vyslechnete úvodní informace o právě probíhající speciální nabídce
společnosti EuroTel.
• stiskněte tlačítko 4
Po zadání 4 budete vyzváni k zadání čísla mobilního telefonu, pro které
požadujete výběr informace o stavu účtu.
• zadejte číslo mobilního telefonu ve tvaru 601 xxx xxx (pro telefony sítě NMT)
nebo 602 xxx xxx (pro telefony sítě GSM) a stiskněte #
Příklad: Číslo mobilního telefonu je 0602 800 900. Telefonní číslo, které byste
volili, pak bude 602 800 900 a zadávání ukončíte znakem #.
• pro potvrzení správnosti zadaného čísla mobilního telefonu stiskněte 1
Pokud číslo mobilního telefonu souhlasí, stiskněte 1, pokud jste se během
zadávání telefonního čísla spletli, stiskněte 2 a zadejte číslo znovu.
• jestliže zadané číslo souhlasí, vyčkejte na výzvu k zadání identifikačního
kódu
Identifikační kód je pětičíslí vytvořené z čísel na posledních pěti pozicích
(počítáno zprava) čísla účtu zákazníka.
Příklad: Číslo účtu zákazníka je 1.987654. Identifikační číslo je tedy 87654.
Identifikační kód musí být zadán zleva.
• vyslechnete informaci o aktuálním stavu vašeho účtu
Informace o stavu účtu:
Na vašem účtu je ke dni: datum - nedoplatek/přeplatek/nulový stav- xx ,- Kč
Pozn:Uvedené datum je shodné s datem, kdy je výběr informace o stavu proveden.
Bude-li identifikační kód zadán chybně, budete opakovaně vyzváni k zadání
správného kódu a stisknutí #. Pokud se vám ani na třetí pokus nepodaří zadat
správné identifikační číslo, bude hovor vrácen do hlavní nabídky informačního
systému.
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.