TELEVIZNÍ SPOT Z JIŽNÍ AFRIKY
HOME | MAGAZÍNY
Nový televizní spot společnosti EuroTel se natáčel v Jihoafrické republice zhruba
dvě hodiny jízdy autem od Johannesburgu. Natáčení probíhalo na jedné ze safari
rezervací - nazývaných”game lodge”. Nejpůvabnější záběry přírody vznikaly
vždy velmi brzo ráno, mezi 5 a 8 hodinou, a pak až při západu slunce, kdy se
exotická zvířata vydávala za potravou a vodou. Přes den se totiž zvířata kvůli
horku skrývají ve stínu stromů a keřů, a tak byli v buši k vidění pouze
zážitkůchtiví turisté a náš produkční tým. Během dne se pak natáčely záběry
s herci - domorodci z kmene Zulu a hlavním hrdinou. V průběhu natáčení nás všude
doprovázeli v otevřených terénních autech zkušení průvodci rezervací (tzv.
rangers), kteří znali všechny cesty a cestičky a starali se o naši bezpečnost.
Hlavní hrdina reklamy pochází z Jihoafrické republiky a působí zde jako herec a
také scenárista úspěšných komediálních programů. O jeho schopnosti bavit lidi
jsme se sami velmi rychle přesvědčili při natáčení samotného spotu, kdy i při
opakovaných scénách nikdo z přihlížejících neudržel vážnou tvář.
Stručný průřez novou reklamou: na jedné ze svých vyjížděk na safari v Africe je
mladý český cestovatel přepaden tlupou domorodců z kmene Zulu.
Na požadavek vůdce domorodců “A wuka-la tuka” jen vystrašeně ukazuje různé
předměty, na což domorodci reagují velmi podrážděně. Nakonec cestovatel vytáhne i
svůj mobilní telefon EuroTel a opatrně ho předá vůdci tlupy. Ten ho však s klidem
vezme a volá domů, že přijdou o 10 minut později. Napjatá atmosféra setkání se
pak rázem změní a konec je šťastný. Všem známý slogan “Více pokrytí na více
místech” a zběsilý běh domorodců celý příběh uzavírají. Spot i celá kampaň
na pokrytí byly vyvinuty reklamní agenturou Leo Burnett Praha.
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.